Autentificare
Dacă ești abonat medichub.ro, autentificarea se face cu adresa de E-mail și parola pe care le utilizezi pentru a intra în platformă.
Abonează-te la „Viața medicală” ca să ai acces la întreg conținutul săptămânalului adresat profesioniștilor din Sănătate!
#DinRecunostinta
Căutare:
Căutare:
Acasă  »  BUSINESS  »  Industria farmaceutică

AstraZeneca România a lansat campania „O nouă realitate. Același cancer”

Viața Medicală
Dorina Novac vineri, 29 octombrie 2021, ora 11:44

AstraZeneca România a lansat campania educațională globală „O nouă realitate. Același cancer”, declinată pe nevoia specifică din România, sub egida societăților medicale și a asociațiilor de pacienți relevante din domeniu.

România este la coada clasamentului european în ceea ce privește prevenirea, diagnosticarea la timp, tratarea și supraviețuirea pacienților cu cancer, ceea ce duce la nevoia absolută a unei campanii de conștientizare.

O noua realitate. Acelasi cancer

Astfel, AstraZeneca România a lansat campania educațională globală „O nouă realitate. Același cancer”, declinată pe nevoia specifică din România, sub egida societăților medicale și a asociațiilor de pacienți relevante din domeniu, și cu sprijinul unor parteneri de comunicare, la care s-a alăturat și Medic One, pentru a sublinia importanța diagnosticării la timp, precum și cea a urmăririi unei scheme de tratament corecte și cât mai din timp.

„Șansele de supraviețuire pentru pacienții cu o afecțiune severă precum cancerul sunt semnificativ mai mari atunci când este depistat într-un stadiu incipient. Împreună cu partenerii noștri și cu susținerea agenției Medic One, ne-am dorit să le reamintim românilor rolul controlului medical periodic și importanța diagnosticării cât mai rapide în bolile oncologice. Prin această campanie sperăm să ajutăm pacienții să știe si sa înțeleagă impactul asupra supraviețuirii, sa solicite asistență medicală în cazul în care prezintă simptome și să își programeze controalele și tratamentele de rutină, în ciuda contextului marcat de pandemie”, a declarat Gabriela Teodorescu, Medical Affairs Director AstraZeneca.

Campania „O nouă realitate. Același cancer” se alătură inițiativelor din România pentru susținerea si implementarea Planului Național de Cancer, care își dorește să le ofere și pacienților români șansa de a beneficia de servicii medicale, tratamente și o calitate a vieții la nivel european.

Platforma „Cancerul nu așteaptă” va fi activă pe tot parcursul anului 2021, precum și în 2022, timp în care va fi actualizată constant cu noutăți din proiect.

Campania educațională „O nouă realitate. Același cancer” este inițiată de FABC (Federația Asociațiilor Bolnavilor de Cancer), SNOMR (Societatea Națională de Oncologie Medicală din România), SRROM (Societatea Română de Radioterapie și Oncologie Medicală), SRR (Societatea Română de Radioterapie), SRP (Societatea Română de Pneumologie), SNMF (Societatea Națională de Medicina Familiei).

Etichete: AstraZeneca Romania campanie educationala pacienti cu cancer

Abonează-te la Viața Medicală

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, săptămânalul profesional, social și cultural al medicilor și asistenților din România!
  • Tipărit + digital – 160 de lei
  • Digital – 103 lei
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC
Află mai multe informații despre oferta de abonare.