De la origini și până în prezent, domeniul nutriției și îngrijirii copiilor a fost marcat de inovații semnificative.
Săptămâna aceasta, în 27 martie, a fost organizat un eveniment memorabil, pentru a marca cele două decenii de prezență a brandului Töpfer în România. Celebrarea a adunat profesioniști din domeniul sănătății și a oferit participanților un spectacol unic, dedicat generațiilor și evoluției lor. Prin discuții captivante și un moment artistic special, evenimentul a subliniat legătura profundă dintre generații, reflectând angajamentul continuu al brandului menționat mai sus pentru o creștere și educație sănătoasă, atât pe plan medical și psihologic, cât și emoțional.
Istoria brandului, care își are originile în anul 1911, este marcată de inovații semnificative în domeniul nutriției și îngrijirii copiilor. De la dezvoltarea formulei de lapte proteic pentru sugarii cu tulburări gastro-intestinale, apoi a formulei Lactana B, prima care conținea culturi vii de Bifidobacterii – combinația unică de tulpini probiotice care se folosește și în prezent, la lansarea primelor formule de lapte ecologic pentru sugari.
În prezent, brandul are 20 de ani de prezență pe piața din România și o tradiție de peste un secol de producție sustenabilă, fie că este vorba de produse lactate ecologice sau de produse cosmetice naturale.
În spiritul inovației continue și a protejării mediului înconjurător, brandul a implementat soluții de ambalare ecologică în detrimentul autocolantelor de hârtie tipărite, folosind exclusiv hârtie 100% reciclată și chiar utilizând cerneluri ecologice, pe bază de ulei vegetal, pentru imprimarea cutiilor exterioare, astfel eliminând peste 6 tone de deșeuri anual.
Angajamentul față de calitate este evidențiat de menținerea și îmbunătățirea continuă a standardelor de producție, conform IFS Food, standard specific internațional pentru auditul calității și siguranței produselor alimentare. În plus, obiectivele de sustenabilitate ale brandului includ reducerea semnificativă a emisiilor de dioxid de carbon și promovarea unei agriculturi ecologice care respectă bunăstarea animalelor.
Produsele sunt concepute nu doar pentru a satisface nevoile nutriționale ale copiilor, ci și pentru a promova un stil de viață sănătos și sustenabil. Folosirea ingredientelor bio și a practicilor ecologice înseamnă reducerea expunerii la pesticide, organisme modificate genetic, hormoni de creștere și antibiotice, oferind astfel o nutriție de înaltă calitate care susține dezvoltarea sănătoasă a a copiilor.
Celebrând două decenii de prezență în România, brandul își reafirmă dedicarea față de misiunea sa de a oferi produse care îmbină tradiția, calitatea și inovația, într-un angajament neclintit față de viitorul sustenabil al generațiilor.
În cadrul celor două decenii de prezență pe piața locală, brandul s-a dedicat creșterii și îngrijirii generațiilor, alegând cu atenție ingredientele, în deplină armonie cu oamenii și mediul înconjurător.
Într-un context demografic provocator, cu o scădere a natalității de 19% în ultimii ani, brandul a înregistrat o creștere impresionantă de 11% a numărului de unități vândute în ultimii cinci ani, se arată într-un comunicat de presă transmis redacției.
„Acest moment (20 de ani pe piața din România – n.red.) este mai mult decât o bornă temporală. Este celebrarea a două decenii de creștere și îngrijire a generațiilor, de selecție meticuloasă a ingredientelor în armonie cu oamenii și natura. Această perioadă a fost martoră a angajamentului nostru constant pentru tradiție și calitate excelentă, un pilon al succesului nostru. Încrederea și fidelitatea consumatorilor noștri, alături de legătura profundă pe care am construit-o cu familiile din țară reafirmă acest lucru. Suntem mândri să spunem că produsele noastre sunt prezente în toate farmaciile din România, asigurând accesibilitate largă consumatorilor”, a spus Iulian Trandafir, VP Regional Director Alliance Healthcare (din portofoliul căruia face parte și brandul menționat mai sus) – România, Cehia și Lituania.
De la debutul în România în 2004, cu o gamă inițială de doar șase produse, acest brand a crescut exponențial pentru a oferi astăzi un portofoliu larg de 32 de produse, incluzând hrană bio pentru sugari și copii, precum și produse cosmetice cu ingrediente ecologice, destinate igienei și îngrijirii mamei și copilului. Diversificarea portofoliului reflectă viziunea de a răspunde nevoilor în evoluție ale familiilor. Este vorba de produse sigure și sustenabile care promovează o viață sănătoasă încă de la început.
„Această aniversare nu doar că marchează două decenii de realizări, ci reafirmă și dedicarea brandului de a merge mai departe în armonie cu natura, pentru binele generațiilor”, a spus Adrian Florea, director inovație la Alliance Healthcare România.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe