StirilePROTV.ro se alătură campaniei de luptă împotriva AVC și lansează două proiecte unice în România, menite să informeze publicul despre câteva subiecte precum implicare socială, diversitate și psihologie.
O nouă campanie de conștientizare a publicului începe luna aceasta: „Eroii FAST – Împreună salvăm lumea, câte un bunic erou pe rând”, promovată de ALIA - Asociația pentru Lupta Împotriva Accidentului Vascular Cerebral și susținută de stirileprotv.ro, se arată într-un comunicat.
My Impact este un proiect editorial complex, realizat în parteneriat cu grupuri de presă din Polonia, Bulgaria, Lituania și Croația. În secțiunea My Impact de pe site-ul stirileprotv.ro, cititorii pot găsi articole, grafice, fotografii și emisiuni ce conțin informații despre subiecte de interes pentru tinerii din întreaga Uniune Europeană, precum implicare socială, ecologie, diversitate și sănătate - toate acestea fiind abordate din perspective editoriale diferite și prezentate în formate inovative și captivante.
Dive Deep este un show digital dedicat sănătății mintale. Emisiunea prezentată de Ștefan Hamza, un tânăr antreprenor pasionat de psihologie, aduce o perspectivă nouă asupra provocărilor pe care le întâlnește o persoană în procesul de dezvoltare personală.
Un element diferit și captivant al emisiunii Dive Deep este prezența mai multor invitați, precum psihologi, persoane mondene și antreprenori. Ei ne vor împărtăși experiențele lor despre provocările cu care s-au confruntat și modul în care au reușit să le depășească. Așadar, pregătiți-vă să vă lăsați inspirați și motivați de poveștile unor persoane perseverente, pe măsură ce explorăm împreună modul în care provocările vieții ne pot ajuta să creștem și să ne transformăm”, a spus Ștefan Hamza, gazda emisiunii.
Începând de luna aceasta, stirileprotv.ro se vor alătura ALIA - Asociația pentru Lupta Împotriva Accidentului Vascular Cerebral, sprijinind campania „Eroii FAST - Împreună salvăm lumea câte un bunic erou pe rând”, un proiect internațional. desfășurat în peste 20 de țări.
Inițiativa este concepută pentru a crește gradul de informare și sensibilizare cu privire la simptomele accidentului vascular cerebral, dar și asupra necesității luării unor măsuri rapide în astfel de situații.
Campania se adresează, cu precădere, copiilor cu vârste între 5 și 9 ani.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe