Organizația Mondială a Sănătății și YouTube își unesc forțele într-o campanie care îndeamnă internauții să fie în continuare precauți pentru a preveni răspândirea COVID-19.
OMS și platforma YouTube au semnat un parteneriat prin care invită publicul larg, într-un mod amuzant, să lupte împotriva oboselii cauzate de COVID-19 pe măsură ce se apropie sărbătorile de iarnă.
„După nouă luni de distanțare fizică, după carantină și alte măsuri preventive, acest video le reamintește celor care îl privesc să fie în continuare vigilenți și să continue să ia măsuri de precauție pentru a preveni răspândirea virusului, pe măsură ce oamenii din alte părți ale lumii se bucură de sezonul sărbătorilor de iarnă”, se arată în comunicatul de pe www.who.int.
Animația scurtă, care poate fi văzută pe YouTube, reamintește care sunt recomandările OMS pe care oamenii ar trebui să le respecte: să stea acasă atunci când este cazul, să poarte masc dacă este necesar să iasă din locuință, să se spele pe mâini și să păstreze distanța față de alți oameni atunci când sunt în spații publice.
De asemenea, animația oferă sfaturi referitoare la activitățile frecvente din perioada Sărbătorilor de iarnă care ar putea duce la răspândirea COVID-19, cum ar fi călătoriile, adunările cu multe persoane și vizitarea rudelor cu risc înalt de îmbolnăvire.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe