Spectacolul „Don Juan”, găzduit de Teatrul Naţional din București, este readus în faţa publicului într-o adaptare nouă, potrivită timpurilor pe care le trăim.
Produs de CrisAct și regizat de Cristian Pepino, spectacolul Don Juan ne dezvăluie doar o parte din piesa lui Molière. Multe scene au fost tăiate, dar ceea ce a rămas din textul original este valabil și reprezentativ pentru povestea personajului.
Pe o scenă goală, flancată pe fundal doar de un ecran, tinerii interpreţi fac faţă cu brio textului clasic, adaptat de Cristian Pepino. Cristian Constantin interpretează un Don Juan viril, cu o statură și înfăţișare plăcute, cu o vorbă dulce, seducător, îndrăzneţ, dar cu o gândire iconoclastă, căruia îi reușesc aproape toate tentativele de cuceritor.
Îl secondează Cristian Mitescu, un Sganarelle cu o înţelepciune populară, căruia nu-i sunt ascultate sfaturile. Acesta îl îndeamnă pe Don Juan la cumpătare și, mai ales, să asculte sfaturile tatălui său, povăţuindu-l să nu strângă mâna de piatră a statuii comandorului. Sfatul său este însă ignorat. Scena respectivă este foarte bine pregătită și executată, fiind momentul culminant al spectacolului.
Doris Dănăilă (o ţărancă) și Mădălina Toderaș (Dona Elvira) sunt două apariţii importante în economia spectacolului, achitându-se cu brio de rolurile pe care
le-au interpretat. Eduard Cîrlan este și el foarte potrivit pentru rolul lui Pierrot.
Sursă foto: TNB
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe