Newsflash
Știri

Un român consumă cel mult un kg de cereale de mic dejun pe an

Un român consumă cel mult un kg de cereale de mic dejun pe an

Micul dejun este luat de doar 57% dintre români, cu o frecvență de 5 zile din 7. Consumul de cereale este redus comparativ cu alte țări.

 

În România, micul dejun este consumat cu o frecvență medie de 5 ori pe săptămână, cu 57% dintre români care iau micul dejun zilnic și 9% care nu obișnuiesc să ia micul dejun, conform unui făcut de MASMI și Nestlé la începutul acestui an. 

Cerealele integrale sunt bogate în minerale, vitamine și fibre și ajută la reducerea riscului la anumite boli cronice. Românii consumă, în medie, de două-trei ori pe săptămână cereale integrale. Doar 16% consumă cereale integrale mai mult de cinci ori pe săptămână. Conform studiilor derulate de CPW, consumul per cap de locuitor în România este încă mic, doar 1 kg de cereale la mic dejun, față Germania 2,2 kg sau Portugalia 2,6 kg. Cerealele pentru micul dejun sunt prezente pe masa a aproximativ 6 din 10 gospodării din țara noastră (conform datelor GfK Consumer Panel de la începutul acestui an, furnizate companiei Nestlé România), ceea ce arată potențialul categoriei pe piața din România. 

„În ultimii 20 de ani, am reușit să reducem cu 25% conținutul de sare și cu 20% conținutul de zaharuri din cerealele noastre pentru mic dejun. De asemenea, cerealele Nestlé pentru micul dejun nu conțin coloranți sau arome artificiale. Fiind  cea mai mare companie alimentară din lume, suntem prezenți pe mesele a milioane de familii în fiecare dimineață. Îi putem ajuta pe consumatorii noștri să-și crească aportul de cereale integrale începând cu prima masă a zilei”, spune Sînziana Lungu, Associated Marketing Manager Cereal Partners Worldwide, Nestlé Romania.

Cercetările realizate de către Cereal Partners Worldwide (CPW) la nivel Global au adus în prim plan faptul că 53% dintre consumatori doresc să experimenteze produse noi, produse inovatoare, iar 89% dintre consumatori consideră că este important și doresc să aibă parte de o experiență plăcută, atunci când le consumă. Astfel, în urma acestor rezultate, cerealele KitKat® au fost create ca răspuns la nevoile consumatorilor. 

Noile cereale deosebit de crocante KitKat® vin într-o combinație delicioasă, cu gust de ciocolată și napolitană, fiind o reinterpretare pentru micul dejun a celebrelor batoane de ciocolată KitKat®. Având ingredientul nr. 1 din rețetă cereale integrale, acestea reprezintă o soluție delicioasă și contribuie la aportul de cereale integrale, vitamine și minerale, începând cu prima masa a zilei - micul dejun. În plus, cacao folosită în produs provine din surse sustenabile*.

Istoria Brandului KitKat®

Savurat în peste 80 de țări, KitKat este primul brand global de ciocolată care folosește cacao 100% din surse durabile prin Nestlé Cocoa Plan și certificat Rainforest Alliance. Marca KitKat datează din 1911, când termenii „Kit Kat” și „Kit Cat” au fost înregistrate ca mărci comerciale de către cofetăria Rowntree din Marea Britanie, care a fost cumpărată de Nestlé în 1988. În 2013, Google a încheiat un parteneriat cu Nestlé prin care versiunea 4.4 a sistemului de operare Android a fost denumită „KitKat”. În 2020, KitKat a câștigat Premiul Lausanne Index – Cel mai bun ambalaj.

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe