Antibiotice SA a remis Bursei de Valori Bucureşti, vineri, 15 noiembrie, raportul care cuprinde rezultatele economico-financiare aferente primelor nouă luni ale acestui an.
Datele din raport reflectă creşteri sustenabile ale principalilor indicatori financiari ai companiei, ce se înscriu în trendul de dezvoltare prevăzut în planul de afaceri, cu obiective ambiţioase până în 2030, se arată într-un comunicat de presă preluat de site-ul AGERPRES.
Cifra de afaceri a companiei Antibiotice obţinută din piaţa internă şi pieţele internaţionale în primele 9 luni ale anului 2024 a înregistrat valoarea de 506 milioane lei, în creştere cu 9% comparativ cu perioada similară a anului 2023, când a înregistrat valoarea de 463 milioane lei, potrivit comunicatului.
Profitul net generat de Antibiotice a atins nivelul de 87,9 milioane lei, în creştere cu 15% comparativ cu perioada similară din anul 2023, când a înregistrat valoarea de 76,7 milioane lei.
În primele 9 luni ale anului 2024 portofoliul companiei a fost completat cu 19 produse noi. Acestea se adresează patologiilor infecţioase, cardiovasculare, musculo-scheletice, ale tractului digetiv şi sistemului nervos central, în conformitate cu direcţiile de dezvoltare strategică ale companiei.
Portofoliul de forme solide orale a fost completat cu 16 produse noi: 4 produse cu prescripţie medicală pe clasa antiinfecţioase (medicaţie critică conform listei publicată de European Medicines Agency), 4 suplimente alimentare destinate ameliorării simptomatologiei datorate infecţiilor urinare, disconfortului abdominal, sănătăţii cardiovasculare şi favorizării unui somn natural şi 8 produse din gama de suplimente veterinare (utilizate în tratamentul afecţiunilor cutanate, afecţiunilor sau infecţiilor acute ale tractului urinar, îmbunătăţirii imunităţii, refacerii şi menţinerii florei intestinale, a sănătăţii articulaţiilor, funcţiei hepatice şi susţinerii funcţiei renale).
Portofoliul diviziei de produse topice a fost completat cu 3 produse noi: 1 dispozitiv medical destinat prevenirii şi tratamentului cicatricilor şi 2 produse dermatocosmetice, parte a unei linii de produse destinate îngrijrii tenului seboreic, cu tendinţă acneică.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe