Newsflash
ACTUALITATE Industria farmaceutică Internaționale

Johnson & Johnson renunță la logoul său, după 136 de ani - Cum arată noul logo

de Florentina Ionescu - sept. 15 2023
Johnson & Johnson renunță la logoul său, după 136 de ani - Cum arată noul logo

Johnson & Johnson a renunțat la logo-ul său, vechi de 136 de ani, și și-a redenumit compania Janssen.

Recent, Johnson & Johnson s-a rebranduit cu un nou logo și, pe lângă acesta, are un nou nume nou pentru ramura sa din industria farmaceutică, Janssen, scrie www.massdevice.com

Astfel, compania Johnson & Johnson și-a înlocuit logo-ul vechi de 136 de ani, care era bazat pe semnătura cofondatorului său, James Wood Johnson, înlocuindu-l cu „un logo mai modern, de un roșu mai aprins”, a spus CEO-ul companiei, Joaquin Duato, într-o postare pe LinkedIn. El a mai spus că această schimbare este menită să atragă atenția asupra faptului că Johnson & Johnson se concentrează pe o medicină inovativă și pe tehnologii medicale. 

Despre noul logo, compania a spus într-un comunicat de presă că acest roșu „mai puternic, contemporan vorbește despre capacitatea de a răspunde urgent la provocările din sănătate”.

În logoul cel nou este introdus un semn de legătură „şi” (&) mai actual, care „se prezintă ca un simbol mult mai ușor de recunoscut la nivel global, care reprezintă deschiderea brandului”. 

Tot în comunicatul transmis presei se precizează că cele două segmente ale companiei Johnson & Johnson vor fi mult mai conectate cu brandul. În timp, Janssen, segmentul farmaceutic al companiei, se va numi Johnson & Johnson Innovative Medicine, iar segmentul dedicat the tehnologiei medicale va continua să se numească Johnson & Johnson MedTech.  

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe