Newsflash
Știri

Colecție de haine inspirată din experiența persoanelor care au suferit de cancer la sân

Colecție de haine inspirată din experiența persoanelor care au suferit de cancer la sân

Un important magazin de haine și accesorii lansează o campanie de conștientizare a cancerului de sân, însoțită de o donație de un milion de lire sterline.

 

Primark, unul dintre retailerii importanți din industria modei, susține luna conștientizării și prevenției cancerului mamar și a lansat, de la 1 octombrie, ce mai recentă colecție de haine inspirată din experiența persoanelor care au suferit de cancer de sân și concepută special pentru acestea.

Aflată la cea de-a treia ediție, colecția include 32 de de piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte și produse de înfrumusețare din două game: gama post-operatorie, care include produse specializate dezvoltate pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân, și gama de solidaritate, o colecție menită să sensibilizeze și să crească nivelul de conștientizare și prevenție a cancerului mamar în rândul clienților. 

Pe lângă lansarea noii colecții, compania donează în total un milion de lire sterline organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Acțiunea face parte din angajamentul companiei de a sprijini femeile, indiferent de experiențele lor de viață.

Primark deține în acest moment două magazine în România, situate în centrele comerciale ParkLake și AFI Cotroceni.


Galerie imagini (5)

Gama post-operatorie a fost dezvoltată pentru a oferi ajutor și confort și include lenjerie de corp specializată și piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte. Produsele au fost concepute cu ajutorul celor mai recente inovații în materie de producție, fiind gândite să compenseze efectele secundare ale tratamentului și intervenției chirurgicale, cum ar fi sensibilitatea sporită, bufeurile și inflamația. Caracteristicile produselor specializate includ opțiuni de închidere cu fermoar frontal, structuri fără fir metalic și buzunare pentru proteze. Colecția include sutiene post-operatorii de tip braletă cu detalii delicate din dantelă și un sutien tricou fără fir metalic, disponibil în culorile gri și crem. Noutățile gamei din acest an sunt sutienul sport post-operator și costumul de baie și bikini post-operator. Cu prețuri începând de la 25 de lei, colecția este de la 1 octombrie în magazinele selectate și va rămâne disponibilă pe tot parcursul anului. 

Gama de solidaritate cuprinde produse pentru petrecerea timpului liber, inclusiv tricouri, îmbrăcăminte pentru noapte și lenjerie intimă, și este disponibilă pe toată durata lunii octombrie, cu prețuri începând de la 20 de lei. O noutate în acest an este hanoracul supradimensionat, Snuddie, roz și trei dintre cele mai populare produse de înfrumusețare Primark cu o ediție specială de culoare roz – primer-ul hidratant îmbogățit cu vitamine, luciul de buze cu strălucire intensă și spray-ul de hidratare. Mai mult de jumătate din întreaga colecție este realizată din materiale reciclate sau obținute din surse sustenabile.

Donația de un milion de lire sterline din acest an va fi direcționată către creșterea gradului de conștientizare a importanței autoexaminării și către susținerea cercetării și a serviciilor de top pentru femeile afectate de cancer mamar.

„Prin lansarea acestei colecții dorim să sprijinim femeile care luptă cu efectele cancerului de sân și să le susținem în activitățile lor zilnice. De asemenea, ne dorim să creștem gradul de conștientizare cu privire la prevenție, riscuri și sprijinul de care au nevoie persoanele care trec prin astfel de experiențe. Sunt încântat că am ajuns la cea de-a treia ediție, deoarece inițiativa demonstrează angajamentul pe termen lung al Primark de a sprijini și împuternici femeile, indiferent de experiențele lor de viață,” a declarat Maciej Podwojski, Director Vânzări ECE în cadrul Primark.

Clienții vor putea vizualiza întreaga gamă pe website-ul Primark începând cu 1 octombrie și vor putea verifica disponibilitatea produselor înainte de a se îndrepta spre magazinul lor preferat.

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe