Casa Națională de Asigurări de Sănătate analizează în această perioadă parametrii de funcționare a Platformei Informatice din Asigurările de Sănătate.
Întrucât unii furnizori de servicii medicale au făcut semnalări referitoare la faptul că au întâmpinat dificultăți în utilizarea Platformei Informatice din Asigurările de Sănătate (PIAS), CNAS a convocat de urgență prestatorii de servicii de mentenanță pentru componentele platformei. Scopul este analizărea parametrilor de funcționare și stabilirea, după caz, a necesităților de intervenție.
Reprezentanții CNAS au reamintit că în situațiile în care se întâmpină dificultăți în utilizarea PIAS, serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale se pot acorda în regim offline, pentru asigurarea continuității asistenței medicale. Astfel, raportarea informatică se poate efectua ulterior, într-un interval de trei zile lucrătoare, conform prevederilor legale în vigoare, se arată într-o informare transmisă redacției.
Totodată, CNAS a precizat că pentru a permite tuturor furnizorilor de servicii medicale, medicamente și dispozitive medicale să finalizeze corect și complet raportarea activității realizate în luna decembrie 2024, calendarul de raportare este deschis până la 20 ianuarie 2025, pentru toate segmentele de asistență medicală.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe