Newsflash
Diverse

Vânzările de batoane de ciocolată au crescut în 2022

de Dorina Novac - mar. 13 2023
Vânzările de batoane de ciocolată au crescut în 2022

Românii și-au reluat treptat, în 2022, obiceiurile perturbate de pandemia din 2020-21, la toate nivelurile, inclusiv cel alimentar.

Unul dintre indicatori este consumul de „gustări” rapide, cu un aport sporit de energie.

Nestle

„Practic, marea revenire la birouri de la munca de acasă (work-from-home) a fost marcată, printre altele, de creșterea în volum a vânzărilor de batoane de ciocolată pentru că, nu-i așa, cu toții avem nevoie de un zvâc de energie la birou sau în drumurile noastre zilnice”, se arată într-un comunicat.

Segmentul de batoane de ciocolată din România, care reprezintă 20% din piața de dulciuri, a înregistrat în 2022 o creștere de 8% în volum, revenind la nivelul de dinainte de pandemia din 2020, fiind influențat de revenirea la birouri a consumatorilor, ceea ce a marcat revirimentul vânzărilor de gustări dulci.

Citește și: Cum beau românii cafeaua?

Este bine-cunoscut faptul că restricțiile de circulație impuse în 2020 mai ales, dar și în 2021, au influența obiceiurile de consum în absolut toate domeniile și categoriile de produse și consumatori. Dulciurile nu au făcut excepție.

„Faptul că românii au fost obligați să stea în locuințe a condus aproape imediat la scăderea vânzărilor de batoane de ciocolată, dar au crescut instant, în compensație, vânzările de tablete și ciocolată de gătit, precum Nestlé Dessert, pe fondul consumului casnic. Până la finalul anului 2022, situația s-a re-echilibrat, am înregistrat o creștere puternică mai ales pe brandul KitKat, dar și pe Lion. Iar 2023 poate fi considerat un an normal, după fluctuațiile din ultimii trei ani. Pe acest fond de optimism în ceea ce privește consumul, reiterăm îndemnul de a consuma cu moderație câte puțin din toate și mai ales, de a avea o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos”, a precizat Alina Barbu, senior brand manager Nestlé Confectionery.

Alina Barbu Nestle Romania

De asemenea, Nestlé derulează o companie națională în România în baza unui parteneriat la nivel global între Nestlé și Amazon Prime, sub umbrela noii serii Lord of the Rings, Rings of Power.

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe