Compania Zentiva România a anunțat că are o campanie dedicată pentru OROcalmin, un produs pentru tratamentul durerii în gât.
Campania de lansare a OROcalmin, produsul din portofoliul companiei Zentiva România pentru tratamentul durerilor în gât este semnată de Medic One și Mullen.
OROcalmin este un antiinflamator, analgezic și anestezic local care contribuie la calmarea durerilor și ameliorează simptomele și semnele de inflamație ale gâtului. Produsul este disponibil în două variante de pastile: cu aromă de lămâie și portocale plus miere.
„OROcalmin este cel mai nou produs Zentiva din portofoliul de OTC-uri (medicamente fără prescripție medicală) și vine să completeze gama de produse de răceală și gripă. Suntem prezenți într-o categorie foarte aglomerată, cu branduri consacrate, dar cu potențial de creștere. Zentiva și-a propus să creeze un brand complet nou, tânăr, dinamic și să îl comunicăm printr-o abordare care să evidențieze produsul. Astfel, am ales să ne adresăm, în principal, publicului tânăr, care este dornic să încerce produse noi și să le prezentăm produsul într-un mod surprinzător, cu care ei pot relaționa cu ușurință”, a declarat Cătălina Huszar, Head of CHC Marketing Zentiva Grup România.
Premisa de la care a pornit campania, potrivit unui comunicat remis redacției, a fost că dovada funcționării unui medicament este importantă pentru a demonstra publicului eficacitatea acestuia, mai ales în situații în care gâtul este puternic solicitat.
Situația aleasă a fost un beatboxing efervescent, activitate care supune corzile vocale la o presiune extremă, un stil muzical care necesită o voce mereu în formă.
Rezultatul este „Gâtul tău ține ritmul cu tine”, o abordare inovatoare în materie de comunicare pentru piața de medicamente, un concept care se adresează, cu precădere, tinerilor. Conceptul este ilustrat și declinat atât în spotul TV dedicat cât și în alte materiale de comunicare.
„Piața de medicamente este unul dintre cele mai reglementate sectoare de activitate din țară, iar comunicarea acestor produse este, de regulă, dezvoltată pe premise profund pragmatice și încadrată în tiparele clasice, cu care publicul este obișnuit de multă vreme. Am văzut însă în OROcalmin un potențial deosebit, care ne permite să ne desprindem de convențional și să apăsăm pedala de creativitate cu un narativ original, în pas cu tendințele actuale de lifestyle”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner Medic One.
Mixul de comunicare include spoturi TVC, comunicare online, promovare în farmacii și website dedicat, dezvoltat de agenția Profero, se mai arată în comunicat.
„Suntem încântați că am reușit să aducem «new characters» în galeria destul de restrânsă a personajelor de spoturi medicale din România. Beatboxerii noștri au devenit un proiect la care s-a lucrat cu drag, craft și mare plăcere – așa cum se întâmplă mereu când clientul este un partener real al echipei de creație”, au mai adăugat Silviu Antohe Group Creative Director și Mihai Costache Group Creative Director din partea echipei Mullen.
Credit foto: Ary setyobudi de pe Pixabay
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe