Sanofi și-a dezvăluit, săptămâna trecută, o nouă și îndrăzneaţă arhitectură de brand. Printr-un comunicat de presă, compania anunţă că noua identitate vizuală reflectă propria-i transformare, demarată încă din decembrie 2019.
Practic, diviziile de business Sanofi Pasteur (vaccinuri) și Sanofi Genzyme (îngrijire specializată), precum și toate celelalte companii achiziţionate de-a lungul timpului vor fi reunite sub numele și brandul Sanofi.
„În preajma aniversării a jumătate de secol de existenţă, demarăm astăzi (n.r. 4 februarie 2021) cea mai importantă transformare și modernizare din istoria companiei”, a declarat Paul Hudson, CEO Sanofi.
Noul logo se inspiră, potrivit sursei amintite, din codurile industriei tehnologice, orientate spre mișcare: „Cele două puncte mov întruchipează călătoria știinţifică între un punct de plecare – curiozitatea de a regândi statu-quo-ul și de a întreba «ce-ar fi dacă?» – și o linie de sosire – momentul «Evrica!», în care soluţiile inovatoare sunt descoperite”.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe