Farmec relansează brandul din portofoliu cu același nume, sub conceptul „Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”.
Noul concept subliniază grija pentru valorile sănătoase, ce țin atât de tradiția îngrjirii personale, cât și de grija pentru cei dragi și pentru lumea din jur.
Linia de produse vine cu un logo nou, un ambalaj modern și oferă soluții complete pentru nevoile de bază ale întregii familii.
Cercetătorii anunță că au creat formule eficiente și practice, bogate în ingrediente care includ vitamine, minerale și extracte vegetale, având la bază ingrediente naturale, precum ulei de argan, gălbenele, ceai verde și aloe vera.
„Farmec a reușit să mențină un echilibru perfect între autenticitate și progres, venind mereu în ajutorul întregii familii, generație după generație, cu ingrediente recunoscute și foarte eficiente. Astăzi vorbim despre rebranding, fiindcă ne dorim să fim cât mai aproape de oameni și să le oferim produsele de calitate pe care se pot baza, cu ingrediente curate, care pot fi integrate în rutina zilnică. Farmec a făcut parte din cele mai multe familii românești, iar acum își transmite mai departe grija față de cei dragi, prin produse oneste, care reflectă calitățile care l-au consacrat: familiaritate, simplitate, grijă pentru cei din jur și pentru valorile esențiale”, a declarat Monica Martin, manager de produs.
Gama Farmec conține peste 30 de produse cu formule create pentru nevoile principale ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor.
Odată cu rebrandingul, au fost introduse pe piață șapte produse noi: cremă de mâini de efect instant de hidratare și absorbție rapidă; cremă de mâini cu SPF 10, care protejează de razele UV; două balsamuri de mâini cu textură lejeră și absorbție rapidă; un tonic micelar, care completează ritualul de curățare; un gel micelar 3 în 1, eficient pentru demachiere și spălare a tenului și o apă micelară.
Pe lângă săpunuri, creme de mâini, soluții pentru curățarea tenului, gama conține trei creme pentru nevoile de bază ale feței: matifiantă pe bază de ceai verde, antirid cu ulei de argan și vitamina E și hidratantă cu aloe vera.
Pentru cele mai întâlnite afecțiuni ale părului și scalpului, șampoanele Farmec sunt eficiente pentru: combaterea mătreții, îngrijirea părului gras, fortifierea rădăcinii și îngrijirea părului vopsit.
„Îngrijirea picioarelor este o necesitate pentru întreaga familie. Astfel, Farmec oferă produse de tip cremă, antiperspirant și soluție de îngrijire cu efect antibacterian. Având la bază ingrediente naturale, precum ulei de argan, ceai verde și aloe vera, formulele sunt special concepute pentru a preveni deshidratarea și a asigura protecția împotriva mirosurilor neplăcute”, se arată într-un comunicat de presă.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe