Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea funcției de manager al Spitalului Județean de Urgență Bacău – persoană fizică.
Consiliul de administrație al Spitalului Județean de Urgență Bacău organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager al Spitalului Județean de Urgență Bacău, persoană fizică, în conformitate cu:
Concursul va avea loc la sediul Spitalului Județean de Urgență Bacău, din Mun. Bacău, str. Spiru Haret, nr. 2, județul Bacău, Amfiteatrul Maternității, et. IV.
Concursul se va desfășura în două etape, astfel:
Calendarul de desfășurare a concursului este:
Activitatea Termen limită de soluționare a contestațiilor și afișarea rezultatului contestațiilor privind verificarea dosarelor Data afișării rezultatului contestațiilor privind verificarea dosarelor Termen limită de publicare a proiectelor de management pe site-ul spitalului 08.08.2025 13.08.2025, ora 14.00Data 24.06.2025 Data publicării anunțului la sediul spitalului, pe pagina de internet a spitalului, www.spitaluljudeteanbacau.ro, în ,,Viața Medicală”, pe portalul posturi.gov.ro, precum și pe pagina de internet a Ministerului Sănătății la secțiunea „concurs manageri” 08.07.2025, în intervalul orar 10.00-14.00 Vizitarea spitalului de către candidații interesați, însoțiți de directorul medical al Spitalului Județean de Urgență Bacău 23.07.2025 Termen limită de depunere a dosarelor se face la sediul Spitalului Județean de Urgență Bacău, sau in sistem electronic la adresa de e-mail a spitalului: casecretariatsjubacau@gmail.com. 28.07.2025, ora 15.00 Termen limită de verificarea dosarelor de concurs 28.07.2025, ora 15.00 Data afișării rezultatului selecției dosarelor la sediul Spitalului Județean de Urgență Bacău și pe pagina de internet a spitalului: www.spitaluljudeteanbacau.ro 29.07.2025, ora 15.00 Termen limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul verificării dosarelor 31.07.2025, ora 15.00 31.07.2025, ora 15.00 31.07.2025 – 04.08.2025, ora 10.00 Manifestarea intenției de participare, la adresa de e-mail: casecretariatsjubacau@gmail.com 31.07.2025 – 05.08.2025, ora 10.00 Transmiterea întrebărilor referitoare la proiectul de management, cu menționarea candidatului căruia îi sunt adresate, la adresa de e-mail: casecretariatsjubacau@gmail.com 01.08.2025, ora 15.50 01.08.2025 – 06.08.2025, ora 10.00 Confirmarea intenției de participare de pe adresa de e-mail: casecretariatsjubacau@gmail.com, (în termen de maximum 24 de ore de la data primirii solicitării de participare). 07.08.2025, ora 10.00 Data susținerii publice a proiectului de management Termen limită a afișării rezultatului susținerii publice a proiectului de management (în termen de 24 de ore de la finalizarea probei, în funcție de numărul de participanți) 11.08.2025, ora 12.00 Termen limită de depunere a contestațiilor la proba susținerii publice a proiectului de management (în termen de 24 de ore de la data publicării rezultatelor). 13.08.2025, ora 12.00 Termen limită de soluționare a contestațiilor la proba susținerii publice a proiectului de management Data afișării rezultatelor finale
La concurs se pot înscrie persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiții:
Dosarele de concurs se depun sediul Spitalului Județean de Urgență Bacău, sau in sistem electronic la adresa de mail a spitalului, casecretariatsjubacau@gmail.com, cu condiția prezentării documentelor originale pentru certificarea „conform cu originalul”, la sediul Spitalului Județean de Urgență Bacău, până la data-limită stabilită în anunțul de concurs și trebuie să conțină următoarele documente:
Candidații interesați vor putea efectua o vizită în cadrul spitalului, în data de 08.07.2025, în intervalul orar 10.00-14.00, sub îndrumarea directorului medical al spitalului, pentru a se informa în mod nemijlocit cu privire Ia problemele de interes în elaborarea proiectului de management.
Orice persoană interesată, cu precizarea numelui și prenumelui, poate să își manifeste intenția de a participa Ia susținerea publică a proiectului de management si poate adresa întrebări candidaților în legătură cu proiectul de management, Ia adresa de email casecretariatsjubacau@gmail.com( în perioada 31.07.2025-05.08.2025, ora 10.00).
La cererea candidaților, Spitalul Județean de Urgenta Bacău va pune la dispoziția acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale bugetului de venituri și cheltuieli aprobat, structura organizatorică aprobată și structura de personal, aflate în vigoare la data solicitării, precum și orice alte documente sau informații necesare în vederea întocmirii proiectului de management, cu excepția acelor informații sau documente care nu pot face obiectul divulgării în temeiul legii.
Comisia de concurs va asigura punerea Ia dispoziția candidaților a bibliografiei constând în lucrări de specialitate în domeniul managementului sau managementului sanitar în format electronic pentru a permite accesul tuturor candidaților Ia aceste materiale bibliografice.
Din cuprinsul bibliografiei (Anexa 1), conținând legislația specifică activității Spitalului Județean de Urgență Bacău și lucrările de specialitate în domeniul managementului sau managementului sanitar, pot fi adresate întrebări cu ocazia susținerii publice a proiectului de management.
Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din următoarea listă de 5 teme, care va fi adaptată la problemele Spitalului Județean de Urgență Bacău:
Proiectul se realizează individual de către candidat și se dezvoltă într-un volum de maximum 15-20 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, mărimea 12, spațiere la un rând.
Candidații aleg una dintre temele de mai sus și dezvoltă un proiect de management adaptat Ia problemele Spitalului Județean de Urgență Bacău conform structurii de mai jos:
Susținerea proiectului de management se face în plenul comisiei de concurs, în ședință publică, la data și locația indicate în anunțul de concurs. Susținerea publică a proiectului de management de către candidați se va efectua în ordine alfabetică. La susținerea publică a proiectului de management de către un candidat nu au dreptul să asiste ceilalți candidați.
La susținerea proiectului de management poate participa mass-media, precum și orice persoană care si-a manifestat intenția de a participa prin transmiterea unui e-mail la adresa menționată în anunțul de concurs, cu precizarea numelui și prenumelui persoanei interesate, iar intenția de participare a fost confirmată de comisia de concurs cu cel puțin 24 de ore înainte de data susținerii publice a proiectului de management. Confirmarea de participare se va efectua în ordinea cronologică a solicitărilor, în termen de maximum 24 de ore de la data primirii solicitării de participare.
În cadrul susținerii proiectului de management, candidatul va prezenta, mai întâi, pe durata de maximum 20 de minute, proiectul de management întocmit și apoi va răspunde întrebărilor din partea membrilor comisiei de concurs și întrebărilor transmise din partea persoanelor conform alin. (6) din Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului.
Vor fi alocate maximum 60 de minute pentru răspunsul la întrebări pentru fiecare candidat. Această durată poate fi suplimentată de președintele comisiei de concurs în cazul în care sunt necesare întrebări sau lămuriri suplimentare din partea candidaților, cu respectarea principiului tratamentului egal și nediscriminatoriu al candidaților, dar nu mai mult de 15 minute. În măsura în care există, 3 dintre întrebări provin din partea oricărei persoane, cu respectarea prevederilor alin. (6), (8) și (9), din Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului, iar restul întrebărilor din partea membrilor comisiei de concurs.
Comisia de concurs va adresa suficiente întrebări fiecărui candidat pentru a permite evaluarea proiectului de management conform modelului-cadru de grilă generală de evaluare, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului și a abilităților manageriale conform fișei de evaluare a abilităților manageriale, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din același regulament.
Anunțul de concurs, temele cadru pentru proiectul de management, bibliografia și Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului vor fi afișate la sediul Spitalului Județean de Urgență Bacău și pe site-ul unității www.spitaluljudeteanbacau.ro
Relații suplimentare se pot obține la telefon 0234.534.000/1604 la Secretariatul Consiliului de Administrație sau pe email casecretariatsjubacau@gmail.com.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe