Asociaţia HEM, care are ca unic demers Programul Naţional „N-avem SÂNGE?!”, anunţă lansarea campaniei #nextbloodfluencer.
Campania are scopul de a inspira şi (in)forma o nouă generaţie de donatori fideli de sânge, pregătiţi să răspundă nevoilor constante ale sistemului de sănătate din România. Prin această iniţiativă, Asociaţia HEM îşi propune să încurajeze tinerii să devină influenceri ai binelui, #nextbloodfluencer - donatori care vor inspira şi motiva prin exemplul lor personal, contribuind la salvarea de vieţi, se arată într-un comunicat de presă.
„Ne dorim ca tinerii să înţeleagă că fiecare donare de sânge poate face diferenţa între viaţă şi moarte pentru cineva aflat în suferinţă. Mai mult decât atât, ne dorim să explicăm şi mai bine senzaţia de conexiune şi de sens pe care o au cei care donează consecvent. Garanţia sănătăţii fiind un plus implicit pentru donatori, în toată această poveste. Implicându-se în demersul nostru, unii dintre tineri îşi vor putea recâştiga o parte uitată din sufletul lor şi toţi cei implicaţi vor avea certitudinea valorii gestului lor, de înaltă umanitate. Astfel, prin #nextbloodfluencer, le oferim şansa de a deveni eroi ai comunităţilor din care fac parte, inspirând şi alte persoane să li se alăture. Fiecare donator fidel este o resursă valoroasă pentru sănătatea României, fie că ne referim la trup sau la suflet”, a declarat Marian Costache, #bloodfluencer cofondator şi preşedinte al Asociaţiei HEM.
- (in)formarea viitoarei comunităţi de donatori fideli: crearea unei generaţii de donatori constanţi, care să înţeleagă importanţa donării periodice de sânge şi să participe activ la acoperirea nevoilor critice din spitale;
- educaţie şi conştientizare: prin intermediul campaniei, tinerii vor învăţa despre impactul vital al donării de sânge şi cum un simplu gest poate avea un impact asupra sănătăţii oamenilor;
- mobilizarea unei generaţii conectate: în cadrul campaniei, tinerii între 16 şi 25 de ani vor fi informaţi despre cele mai importante aspecte de reţinut privind donarea de sânge prin 18 episoade video descriptive, susţinute de ghiduri PDF şi pagini web cu informaţii extinse pe fiecare dintre subiectele acoperite, campania urmând a fi extinsă în 2025 şi prin activări la nivel naţional în cadrul Caravanei #nextbloodfluencer. Materialele pot fi urmărite aici: n-avemsange.ro/nextbf.
Participarea în campanie se face foarte simplu. Tinerii sunt invitaţi să se alăture campaniei prin următorii paşi:
1. Donarea de sânge la cel mai apropiat centru de transfuzie.
2. Implicarea pe social media, prin distribuirea experienţei personale de donare şi utilizarea hashtag-ului #nextbloodfluencer.
3. Inspiraţia şi provocarea prietenilor să devină şi ei donatori, contribuind astfel la extinderea reţelei de donatori fideli.
Campania vine ca un pas firesc în cadrul programului „N-avem SÂNGE?!” de a creşte numărul donatorilor fideli, în spiritul ideii că donarea de sânge nu este doar o acţiune de moment, ci un angajament continuu pentru salvarea de vieţi.
Toţi participanţii care vor dona sânge şi vor împărtăşi povestea lor devin adevăraţi influenceri ai binelui în societate. Aici puteţi găsi detalii despre campanie şi despre cum puteţi dona sânge: www.n-avemsange.ro.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe