La evenimentul anual Pharma Media Day de anul acesta, compania Bayer și-a prezentat progresele făcute în domenii precum oncologie, boli cardiovasculare și inovații digitale.
Segmentul dedicat radiologiei din cadrul companiei Bayer se extinde prin intermediul unei strategii accelerate ce vizează utilizarea inteligenței artificiale (IA), se arată într-un comunicat de presă.
Pharma Media Day 2023 a avut loc vinerea aceasta, 24 martie, la sediul din Berlin al companiei farmaceutice, însă și în format online, jurnaliștii din alte țări putând viziona o transmisie în direct.
În cadrul evenimentului, reprezentanții Bayer au prezentat informații la zi despre soluțiile inovatoare din domeniul sănătății, cu beneficii multiple pentru pacienți, cât și pentru doctori.
Citiți și: A fost inaugurat Centrul Național de Realitate Virtuală Aplicată în Medicină, la UMFST
În timpul ediției de anul acesta a Pharma Media Day, reprezentanții Bayer au subliniat modul în care investițiile în platformele tehnologice strategice pot accelera inovațiile medicale și digitale ale companiei.
Unul dintre subiectele discutate în cadrul evenimentului de vineri a fost inovația digitală ce poate veni în sprijinul diagnosticului, cât și în sprijinul descoperirii unor noi medicamente. De exemplu, compania implementează acum o strategie de inovație în radiologie, punându-se accentul pe imagistica medicală digitală și pe folosirea inteligenței artificiale.
Piața de imagistică medicală pe bază de IA este segmentul care se dezvoltă cel mai rapid în ceea ce privește industria globală de radiologie, se arată în comunicat. Se estimează că rata anuală de creștere este de peste 26%, ajungând la 1,36 de miliarde de dolari în vânzări, până în anul 2026*.
O piatră de temelie pentru compania farmaceutică menționată este recent lansata ei platformă, Calantic Digital Solutions. Această platformă oferă acces la aplicații digitale, inclusiv la cele ce folosesc inteligența artificială.
Platforma menționată oferă un ecosistem de produse de la terți și de la Bayer, pentru a oferi soluții orientate pe boală pentru medicii radiologi și pentru echipele lor din această ramură a medicinei. În esență, platforma Calantic Digital Solutions este special concepută pentru a veni în sprijinul profesioniștilor din domeniul sănătății, în diverse stadii ale muncii lor, de la diagnostic, până la tratament pentru pacienții lor.
„Punând bazele pe o expertiză medicală vastă într-o multitudine de arii de diagnostic și de tratament, Bayer este un lider în segmentele-cheie din radiologie, cu un portofoliu comprehensiv care a generat vânzări de aproape 2 miliarde de euro în anul 2022”, a declarat Gerd Krueger, președintele diviziei Radiology, Pharmaceuticals din cadrul Bayer.
Acesta a adăugat că, extinzând ofertele companiei în domeniul inteligenței artificiale, Bayer face un progres, asigurându-și o poziție puternică în această piață.
Bayer investește în prezent pentru a canaliza puterea tehnologiilor ce evoluează rapid în contextul actual, cum ar fi inteligența artifivială pe parcursul întregului lanț din farma, de la descoperire până la producție. Compania se implică în parteneriate cu lideri din domeniul tehnologiei, cum ar fi Google Cloud, și cu lideri din domeniul biotehnologiei, cum ar fi Recursion Pharmaceuticals, Inc. pentru a accesa noi arii de inovație.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe