Newsflash
ANUNȚURI DE ANGAJARE

Șef Secție Obstetrică-Ginecologie la Spitalul Județean Deva

de Redacția Viața Medicală - oct. 6 2025
Șef Secție Obstetrică-Ginecologie la Spitalul Județean Deva

SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ DEVA

cu sediul în Deva, strada 22 Decembrie nr. 58, judetul Hunedoara,

organizează CONCURS

în conformitate cu prevederile Ordinului m.s.p. nr. 1406/2006, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu prevederile art. 185 alin. 1 și alin. 13 din Legea nr. 95/2006 cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea funcției:

 Șef Secție Obstetrică-Ginecologie.

            Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:

a) cerere în care se mentioneaza funcția pentru care dorește să concureze;

b) copia xerox a diplomei de studii;

c) adeverința din care să reiasă confirmarea în gradul profesional;

d) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în Anexa la Ordinul m.s.p. nr. 1406/2006;

e) declarație pe propria răspundere a candidatului, din care să rezulte că nu a fost condamnat penal pentru fapte care îl fac incompatibil cu funcția pentru ocuparea căreia dorește să concureze;

f) declarație pe propria răspundere a candidatului, din care să rezulte că nu se află în stare de incompatibilitate;

g) certificat privind starea de sănătate;

h) dovada/adeverința din care să rezulte că în ultimii 2 ani nu a fost sancționat de către conducerea unităților în care și-a desfășurat activitatea sau de către Colegiul Medicilor din România;

hˡ) în situația în care persoana a fost sancționată și a contestat conform legii, sancțiunea aplicată fie de unitatea angajatoare, fie de Colegiul Medicilor din România, un document, certificat de grefă, emis de instanța judecătorească competentă, din care să reiasa existența pe rolul instanței a unui litigiu cu privire la sancțiunea aplicată;

i) copia xerox a autorizației de liberă practică sau a certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România;

j) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste confirmarea în specialitate și vechimea în specialitate;

k) un proiect de management privind evoluția viitoare a secției, laboratorului sau serviciului medical;

l) chitanța de plată a taxei de concurs. 

            Taxa de concurs este de 300 de lei și se achită la casieria unității.

            Candidații au obligația de a prezenta la înscriere actele în original pentru cele depuse în copie la dosarul de înscriere.

            La concurs se pot prezenta medici cu o vechime de cel puțin 5 ani în specialitatea postului, specialitate pe care o practică în mod curent și în care sunt confirmați prin ordin al ministrului sănătății (vechimea în specialitate decurge de la data confirmării și încadrării ca medic specialist). 

            Persoanele sancționate în ultimii 2 ani de unitățile sanitare la care au fost angajate sau de Colegiul Medicilor din România, cele cărora le-a încetat contractul de administrare în ultimii 2 ani, în condițiile stabilite la art. 5, lit. b), c) sau d) din Ord. m.s.p. nr. 1406/2006, nu pot participa la concurs.

            Concursul sau examenul va consta în următoarele probe: interviu, proba scrisă, proba clinică sau practică.

            Proba interviu – susținerea proiectului de management.

            Proba scrisă se susține după întrebări cu subiecte din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare și legislația secundară aferentă.

            Proba clinică sau proba practică se susține pe baza metodologiei stabilite pentru obținerea titlului de medic specialist.

            Tematica:

• Legea nr. 95/2006 – Titlurile IV, VII, VIII 

• Contractarea și finanțarea serviciilor – HG nr. 521/2023, OMS/CNAS nr. 1857/441/2023 și OMS/CNAS nr. 3690/775/2024

• Elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli – OMS nr. 1043/2010

• Contractul de administrare al secției – OMS nr. 320/2007

• Standarde ANMCS de acreditare și siguranța pacientului

• Prevenirea și controlul infecțiilor asociate asistenței medicale – OMS nr. 1101/2016

• Drepturile pacientului – Legea nr. 46/2003

• Norme privind organizarea și autorizarea spitalelor – OMS nr. 914/2006

• Raportarea activității medicale – OMS/MS–CNAS nr. 1782/576/2006

• Timpul de muncă și gărzi – OMS nr. 870/2004

• Gestionarea deșeurilor medicale – OMS nr. 1226/2012

            Bibliografia:

1. Legea nr. 95/2006 (Titlurile IV, VII, VIII)

2. HG nr. 521/2023 și OMS/CNAS nr. 1857/441/2023, OMS/CNAS nr. 3690/775/2024

3. OMS nr. 1043/2010

4. OMS nr. 320/2007

5. Legea nr. 46/2003

6. OMS nr. 1101/2016

7. OMS nr. 914/2006

8. OMS/MS–CNAS nr. 1782/576/2006

9. OMS nr. 870/2004

10. OMS nr. 1226/2012

11. Standarde ANMCS de acreditare

            Înscrierile la concurs se fac la sediul unității, în termen de 15 zile calendaristice de la data apariției anuntului, iar concursul se organizează în termen de minimum 30 și maximum 90 de zile de la publicarea în „Viața Medicală”.

            Relații suplimentare se obțin la Serviciul RUNOS, telefon: 0791.011.078.

 

Calendar concurs, la sediul instituției:

Nr.

Activități

Data și ora

1

Publicarea anunțului de concurs

06.10.2025

2

Depunere dosare candidați

Până în 21.10.2025 ora 12°°

(de luni până vineri, între orele 10°°-12°°)

3

Afișare rezultatul analizării dosarelor

23.10.2025, ora 12°°

4

Depunere contestații rezultat analizare dosare la Consiliul Județean Hunedoara

24.10.2025, ora 12°°

5

Răspuns contestații rezultat analizare dosare

29.10.2025 

6

Interviul sustinerea proiectului de management

10.11.2025, ora 09°°*

7

Proba scrisă

10.11.2025, ora 10°°*

8

Proba clinică/practică

10.11.2025, ora 13°°*

9

Afișare rezultat concurs

11.11.2025, ora 14°°

10

Depunere contestații concurs la sediul comisiei de examinare

12.11.2025, ora 14°°

11

Răspuns contestații

13.11.2025, ora 14°°

*în funcție de numărul de candidați, se pot decala orele la proba scrisă și proba clinică/practică

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 159 de lei
  • Digital – 106 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe