Newsflash
Știri

Jumătate dintre români consumă supe și ciorbe de cel puțin patru ori pe săptămână

Jumătate dintre români consumă supe și ciorbe de cel puțin patru ori pe săptămână

Pandemia, restricțiile de circulație și limitarea interacțiunii fizice au crescut considerabil frecvența de gătit acasă a românilor, arată un sondaj realizat pentru Nestlé România.

Românii iubesc mâncarea făcută în casă, iar 76% dintre ei își gătesc mâncarea acasă pentru cele mai importante mese ale zilei, prânz și cină, arată sondajele derulate de Nestlé România. De altfel, pandemia, restricțiile de circulație și limitarea interacțiunii fizice au crescut considerabil frecvența de gătit acasă, ceea ce a produs o creștere proporțională a consumului de condimente.

Jumătate dintre români consumă supe și ciorbe de cel puțin patru ori pe săptămână, frecvența consumului de supe și ciorbe fiind mai mare în rândul familiilor cu copii.

7 din 10 români gătesc supele și ciorbele acasă, de la zero, pe când 26% folosesc adesea cuburi de condimente pentru baza de supă. 38% consumă câteodată supe instant sau la plic, 12% fiind cei care consumă acest tip de supe mai frecvent.

Cei care optează pentru soluții rapide și cu un plus de gust pot alege dintre cele 60 de produse sub brandul MAGGI, deținut de Nestlé, și care este prezent în țara noastră încă din 1993. Dintre acestea, cel mai bine vândut este MAGGI Secretul Gustului, un produs lansat pe piață în anul 2002. Un alt produs de succes este Maggi Fidelicios, foarte căutat de tineri, pentru că oferă o masă caldă preparată în doar 5 minute. 

Nestle Maggi tendinte 27apr2023 Maggi Secretul Gustului

„MAGGI se adresează unui public larg de consumatori, cuprins între vârstele 20 – 55 ani, dar nu numai. De regulă, consumatorii tineri preferă soluțiile rapide, și de aceea, cel mai căutat produs de către tineri din portofoliul nostru este MAGGI Fidelicios pentru că oferă exact ce au ei nevoie: o masa bună în doar 5 minute”, spune Roxana Basarabă, Senior Brand Manager South East Market Food MAGGI Seasoning & Bouillons at Nestlé.

Și pentru că gusturile se schimbă încontinuu, iar Nestlé ține pasul cu toate aceste schimbări, în ultima perioadă au fost lansate mai multe noutăți, precum MAGGI Supă Cremă de Ciuperci și MAGGI Supă Cremă de Roșii, iar în segmentul de amestecuri de condimente MAGGI Idea Zilei au apărut două noi produse pentru rețete cu sosuri albe, și anume MAGGI IDEEA ZILEI Pui sos cremos cu ierburi și MAGGI IDEEA ZILEI Pui sos cremos cu usturoi.

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe