Newsflash
LIFESTYLE Știri

Cel mai mare retailer online pune în vânzare dermatocosmetice de calitate

de Florentina Ionescu - aug. 1 2023
Cel mai mare retailer online pune în vânzare dermatocosmetice de calitate

Platforma eMAG lansează Dermato Shop, un nou concept shop-in-shop online cu peste 3.000 de produse.

Recent, retailerul menționat a lansat Dermato Shop. Este vorba de un nou concept shop-in-shop online, cu peste 3.000 de produse de îngrijire pentru toată familia. 

Cel mai mare retailer online simplifică modul în care clienții pot găsi și comanda produse pentru rutina de îngrijire a întregii familii și lansează primul shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice. 

Sub umbrela eMAG Dermato Shop, clienții pot identifica mult mai ușor o gamă de peste 3.000 de produse pentru întreaga familie de la companii internaționale și locale de top din industria cosmetică și de beauty, precum L’Oreal (care aduce brandurile Vichy, La Roche Posay și Cerave), Pierre Fabre (cu brandurile Avene, Ducray, Klorane și A-Derma) sau Naos Skin Care cu Bioderma și Institut Esthederm, dar și companii românești precum Ivatherm, se arată într-un comunicat de presă transmis redacției. 

Peste un milion de români cumpără anual produse cosmetice de la platforma menționată, dintre care 30% revin lunar. Lansarea noului spațiu de shopping vine ca răspuns la creșterea interesului consumatorilor pentru produsele multifuncționale care pot fi folosite de întreaga familie. 

Totodată, potrivit firmei de cercetare de piață Cegedim, în prima jumătate a acestui an piața produselor dermato-cosmetice a crescut cu peste 32% din punctul de vedere al vânzărilor, iar din punctul de vedere al volumelor cu 20%. 

„Consumatorii se arată tot mai preocupați de sănătate și îngrijire personală și au devenit tot mai informați cu privire la caracteristicile produselor dermato-cosmetice de calitate. Am observat astfel o creștere a interesului pentru produsele aflate la intersecția dintre frumusețe și sănătate, care pot fi folosite de întreaga familie”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG România. 

Aceasta a adăugat că prin intermediul Dermato Shop se dorește ușurarea experienței de cumpărare a oamenilor, astfel încât clienții să fie ajutați să găsească rapid, într-un singur loc, un întreg univers de produse pentru toate nevoile. 

„Am simplificat astfel căutarea și am extins, în același timp, oferta la peste 3.000 de produse cu aportul unor branduri de top din industrie, dar și cu sprijinul partenerilor noștri din Marketplace”, a mai spus Stejara Pircan. 

Românii caută tot mai mult produse dermatocosmetice

Astăzi, peste 2 miliarde de oameni din lume se confruntă cu probleme ale pielii. În același timp, felul în care arătăm este din ce în ce mai important. Vorbim însă de o frumusețe durabilă, obținută prin sănătatea pielii, spune Claudia Florea, General Manager, L’Oreal Dermatological Beauty Romania: 

„În această lume complexă și din ce în ce mai exigentă, brandurile noastre dermatologice joacă un rol esențial: pe de o parte, de a răspunde patologiilor pielii aflate în creștere, iar pe de altă parte, de a răspunde nevoilor crescute de frumusețe. L’Oreal Dermatological Beauty are misiunea de a lucra îndeaproape cu fiecare partener comercial pentru a defini corect teritoriul produselor dermato-cosmetice și pentru a deservi în mod corect nevoia în creștere a consumatorilor români pentru aceste produse”. 

Frumusețe și îngrijire personală 

„Potrivit studiilor noastre, 35% dintre consumatori achiziționează produse de beauty și îngrijire personală și din mediul online, astfel că este important să le putem oferi consumatorilor o experiență online cât mai apropiată de mediul în care se găsesc de obicei produsele Pierre Fabre. Astfel, MagnaPharm contribuie la eMAG Dermato Shop, un loc special dedicat produselor dermato-cosmetice unde clienții pot regăsi brandurile noastre precum Avene, A-Derma, Ducray și Klorane”, a adăugat Raluca Bereanda, Country Director OTC & Consumer HealthCare MagnaPharm, reprezentant al produselor Pierre Fabre. 

Aceasta a subliniat că scopul este să se continue dezvoltarea acestei platforme, „axându-ne pe partea de expertiză și recomandări specifice categoriei dermato și produselor Pierre Fabre, un pionier al categoriei și un producător de încredere de peste 20 de ani”. 


Notă autor:

Fotografie de la Andrea Piacquadio: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/ingrijirea-pielii-in-picioare-vertical-portret-3764013/

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 120 de lei
  • Digital – 80 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe