Studiul global „State of Snacking”, ediția a șasea, comandat de Mondelez International, analizează modul în care consumatorii iau decizii în ceea ce privește gustările.
Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul "State of Snacking" urmărește comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări. Rezultatele ediției din 2024 arată că gustările rămân o modalitate accesibilă pentru consumatori de a avea un pic de satisfacție în viața de zi cu zi. Acest lucru poate explica de ce apetitul pentru biscuiți și fursecuri (cookies) este în creștere. Procentajul consumatorilor globali care mănâncă biscuiți și/sau fursecuri cel puțin o dată pe săptămână a crescut cu 5% în ultimul an.
„Gustările de răsfăț sunt expresia perfectă a culturii micilor plăceri - o evadare practică și reconfortantă din rutina zilnică", a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International. `Oamenii văd gustările ca pe o recompensă binemeritată și o modalitate de relaxare după o zi lungă."
Concluzii suplimentare din raportul 2024 State of Snacking pot fi descărcate din linkul www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe