Newsflash
Știri

Se lansează cea mai mare campanie de educație sexuală din țară

de L. Budin - apr. 26 2023
Se lansează cea mai mare campanie de educație sexuală din țară

Obiectivul campaniei SafeToPlayHub este de a ajuta publicul să înțeleagă importanța siguranței sexuale și de a-i oferi instrumentele necesare pentru a face alegeri informate.

Durex anunță lansarea campaniei SafeToPlayHub, o platformă  ce are ca scop îmbunătățirea nivelul de educație sexuală în rândul populației și de a sprijini crearea unui impact pozitiv în societate.

platforma-SafeToPlayHub

Într-o țară în care există multe bariere în ceea ce privește educația sexuală, Durex vine în sprijinul tinerilor cu o serie de dialoguri despre lucrurile considerate tabu în România și despre despre cum se poate comunica deschis despre acest subiect. Obiectivul campaniei este de a ajuta publicul să înțeleagă importanța siguranței sexuale și de a-i oferi instrumentele necesare pentru a face alegeri informate, se arată într-un comunicat.

Este vital să avem educație sexuală pentru a ne asigura siguranța și sănătatea. Dorim să oferim informații relevante tinerilor și am dezvoltat o campanie de comunicare amplă, iar prin puterea pe care brandul Durex o are, putem concentra comunicarea pe mai multe piețe din Europa de Sud-Est. Înțelegem că schimbarea nu vine peste noapte, dar suntem bucuroși că putem aduce în discuție acest subiect important nu doar în România”, a spus Lavinia Ghinescu, Category Marketing Manager Personal Care & Omnichannel SEE RB Health South-Eastern Europe.

Recomandări de la experți

Statisticile din România sunt îngrijorătoare: conform datelor, România se află pe locul doi în Europa la numărul de mame minore, cu o incidență de peste 12% din numărul nașterilor. Dintre sarcinile din țară, 25% se încheie prin avort indus, iar peste un milion de români suferă de o boală cu transmitere sexuală, din care jumătate nu prezintă simptomatologie în niciun fel.

Circa 90% din tinerii din România nu au făcut niciun test în ceea ce privește bolile cu transmitere sexuală .

Campania SafeToPlayHub este susținută de 6 influenceri care au fost implicați în crearea unui spațiu de discuții în cadrul hub-ului Durex. Aceștia au discutat despre cele mai importante probleme legate de sex și educație sexuală, și au încercat să demistifice miturile asociate cu sexul, să răspundă la întrebări și să normalizeze discuțiile despre acest subiect tabuu, inclusiv cele cu părinții.

Conținutul dezvoltat alături de acești influenceri are la bază recomandări ale experților în educație sexuală Adriana Stângă și Bogdan Morar.

Mituri și adevăruri

Platforma SafeToPlayHub va fi comunicată prin intermediul mai multor canale. Startul campaniei a fost dat o dată cu lansarea imnului FESU', o piesă de muzică trap realizată în colaborare cu talentata cântăreață Bruja. Încă de la debutul său, clipul video a strâns peste 2 milioane de vizualizări pe platforma YouTube.

Această inițiativă este concepută pentru a oferi societății un conținut educațional și ușor de asimilat, care ne ajută să înțelegem mai bine subiectul sexualității. Influencerii implicați în această campanie sunt persoane publice apreciate de către tineri, iar experiența lor în ceea ce privește discuțiile deschise despre sex și educație sexuală îi ajută să se conecteze cu audiența, oferindu-le insight-uri din experiențele personale”, a declarat Vlăduț Achim, JR. Marketing and Trade Marketing Manager, Durex Romania & Bulgaria. 

O altă componentă a campaniei este prezentată de cele șase episoade tematice, fiecare fiind dedicat unui subiect specific în care influencerii împărtășesc din experiențele personale pentru a ajuta tinerii să înțeleagă mai bine subiectul sexualității și să se simtă mai confortabil în discuțiile cu părinții și partenerii de viață. Printre subiectele abordate se numără mituri și adevăruri, discuții cu părinții, eșecuri legate de sex, discuții între fete și băieți, toate fiind discutate deschis și sincer de către influencerii din hubul Durex, alături de experți în sex. Cele șase episoade vor fi comunicate pe rețelele sociale.

La sfârșitul lunii mai va fi lansată oficial platforma SafeToPlayHub, se mai precizează în comunicat.

Nivelul de încredere al românilor în vaccinul HPV, peste media europeană

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe