Acasă » ACTUALITATE » Știri
Linie telefonică dedicată celor care au avut probleme cu testarea COVID-19

Portalul InfoCons anunță că lansează o linie telefonică de urgență, pentru a veni în sprijinul consumatorilor din România, în special în contextul pandemiei de COVID-19.
InfoCons anunță că pune la dispoziția consumatorilor numărul 021-9615 număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele. Acesta este un număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize.
„La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor”, se arată pe site-ul infocons.ro.
Persoanele care întâmpină probleme cu o unitate medicală privată sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, cât și a informării corecte și transparente, pot apela această linie telefonică.
„Ținând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimțământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă și sprijină toți consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu”, scriu reprezentanții Mișcării de Protecție a consumatorilor.
Toți cei care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în domeniul testării pentru depistarea infecției cu SARS-CoV-2 pot accesa și numărul de telefon 021-9615 ori pot scrie la adresa de e-mail reclamatii@infocons.ro.