Prin campania "Învingem diabetul/Defeat diabetes", ambiția pe termen lung a companiei Novo Nordisk este de a oferi acces la îngrijire accesibilă pacienților vulnerabili și de a accelera prevenția acestei boli.
Novo Nordisk anunță lansarea strategiei de responsabilitate socială „Învingem diabetul” („Defeat Diabetes”). Potrivit comunicatului de presă trimis pe adresa redacției, strategia își propune să consolideze angajamentul companiei în domeniul diabetului zaharat (DZ) și lansează noi obiective pe termen lung:
Astăzi, una din 11 persoane la nivel global suferă de diabet zaharat. Potrivit estimărilor, această proporție va crește, în lipsa unor măsuri adecvate, la 1 din 9 persoane până în 2045. Pentru a reduce povara asupra sistemelor de sănătate, Novo Nordisk se angajează să colaboreze cu autoritățile din Sănătate și cu partenerii relevanți din țările în care își desfășoară activitatea, pentru a preveni și trata această afecțiune.
Persoanele cu diabet (indiferent că este vorba despre tipul 1 sau tipul 2) sunt mult mai vulnerabile la infecţii de toate tipurile. Ele prezintă un risc de infecție de 2-3 ori mai mare comparativ cu populația generală. În România, 30% dintre decesele cauzate de COVID-19 sunt asociate cu diabetul zaharat, conform datelor raportate de Institutul Național de Sănătate Publică.
Astfel că Novo Nordisk a sprijinit în această perioadă actorii umanitari, prin donații de insuline gratuite și prin ajutor financiar pentru programe de instruire și de furnizare a echipamentelor de protecție și a materialelor medicale. Compania a sponsorizat Societatea Română de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice cu materiale de protecție pentru personalul medical care a asigurat îngrijirea pacienților cu diabet.
“În această perioadă am susținut inițiative care au pus la dispoziția pacienților informații cu privire la gestionarea diabetului în timpul pandemiei, au facilitat accesul pacienților la îngrijire de calitate și am încercat să sprijinim cadrele medicale cu echipamente de protecție necesare activității lor. Scopul nostru este să continuăm parteneriatele solide pe care le-am dezvoltat cu asociațiile de pacienți, cu societățile medicale și cu factorii de decizie, să determinăm împreună schimbarea necesară pentru a învinge diabetul. Cum putem face acest lucru: prin acțiuni de prevenție, prin acces la tratamentul potrivit pentru fiecare pacient, prin acțiuni de educare și informare”, a declarat Cecilia Radu, Director General Novo Nordisk România.
Mai multe detalii despre inițiativele din cadrul programului Învingem diabetul (Defeat diabetes) găsiți aici.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe