Spitalul Județean de Urgență Zalău a realizat un ghid cu reguli de comunicare pentru angajații săi, în contextul pandemiei de COVID-19.
Intitulat „Cum răspundem la telefon în timpul serviciului”, ghidul vine cu unele recomandări, astfel încât comunicarea prin telefon să fie mai politicoasă, mai clară şi mai prietenoasă.
„COVID-19 a limitat accesul persoanelor în spital, iar pacienții și aparținatorii sunt nevoiți să apeleze mai des la comunicarea telefonică. Spitalul Județean de Urgență Zalău a stabilit câteva regului pentru o conversație profesională, prin care comunicarea să fie mai politicoasă, mai clară și mai prietenoasa”, transmite Spitalul Județean de Urgență (SJU) Zalău.
Potrivit regulilor stabilite de instituție, la telefon se răspunde cât mai repede posibil. Cel care a ridicat receptorul trebuie să se asigure că interlocutorul a sunat la locația corectă.
„Vorbiţi clar şi într-o manieră profesională, politicos şi clar, concentrându-vă pe apel şi menţinând o discuţie profesională. Pronunţaţi cuvintele clar, păstraţi un ton al vocii moderat şi vorbiţi rar atunci când răspundeţi la telefon, astfel încât apelantul să vă poată înţelege cu uşurinţă”, precizează reprezentanții SJU Zalău.
Aceștia recomandă angajaților să abordeze o mimică prietenoasă în timpul convorbirii.
„Există o diferenţă în totul vocii dacă zâmbeşti, eşti încruntat sau plictisit, iar această diferenţă este percepută de persoana de la celălalt capăt al liniei telefonice. Practic, răspunzând la telefon cu un zâmbet, conversaţia va suna mai prietenoasă”, potrivit ghidului cu reguli.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, săptămânalul profesional, social și cultural al medicilor și asistenților din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe