Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti are, începând de joi, un call center la care bucureştenii pot suna atunci când vor informaţii privind pandemia de COVID-19.
Astfel, potrivit Direcției de Sănătate Publică a Municipiului București (DSPMB) locuitorii Capitalei pot fi îndrumaţi sau sfătuiţi în legătură cu infectarea cu virusul SARS-CoV-2.
Numărul unic este 021/9462 și poate fi apelat în intervalul orar 08:00- 22:00 de luni până duminică. Estimarea inițială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi.
Sursa citată precizează că programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant, având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2.
„Acest call center este un sprijin important pentru protecția și sănătatea bucureștenilor dar, în același timp, reprezintă și un ajutor în preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în București. Încurajez orice persoană care are nevoie de informații sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB.
Call Center-ul din cadrul Direcției de Sănătate publică București a fost înființat cu sprijinul Guvernului României, Ministerului Sănătății și al Serviciului de Telecomunicații Speciale.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe