Cu permisiunea legii, cursurile de educaţie medicală continuă sunt uneori susţinute de lectori care nu îndeplinesc condiţiile minimale cerute unui cadru didactic cu cel mai mic grad.
preluat de pe: www.posturi.gov.ro
În lipsa unor formatori experimentaţi, nu văd decât trei surse posibile de dezvoltare a unei noi competenţe – și aici mă refer la orice competenţă.
Centrul de Inovație și e-Health a anunțat zilele acestea că a dat start cursului „Telemedicina - Informații și Competențe Actuale”.
Realitatea arată că serviciile medicale școlare pot fi îmbunătăţite prin atribuirea responsabilităţilor de organizare și finanţare către autorităţile administrative locale.
În domeniul medical, trebuie să separăm şi să respectăm atribuţiile funcţionale, deci drepturile şi obligaţiile, conform legii şi cutumelor medicale și, mai ales, conform competenţelor oficiale.
În domeniul medical, trebuie să separăm şi să respectăm atribuţiile funcţionale, deci drepturile şi obligaţiile, conform legii şi cutumelor medicale și, mai ales, conform competenţelor oficiale.
Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” din Cluj-Napoca este partenerul Universității de Tehnologie din Cipru și al Agenției Executive Europene pentru Sănătate și Digital (HaDEA) într-un proiect inovator.
Chiar și în domeniul sanitar există unii colegi de muncă (health workers) care îşi arogă competenţe pentru care nu sunt calificaţi oficial.
Reţeaua creată de Centrul Naţional de Competenţă în Cancer va fi un instrument în folosul pacienţilor și al cercetării și va presupune integrare și colaborare instituţionalizată între entităţi de stat și private.
Comisia Europeană pune accentul pe faptul că deținerea competențelor relevante le permite oamenilor să facă față cu succes schimbărilor de pe piața forței de muncă.
Reprezentanții UMF „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca au anunțat câștigarea unui proiect despre digitalizare și inovare în formarea specialiștilor din sănătate.
Sunt membri importanţi ai echipei medicale interdisciplinare, având un rol esenţial în educarea și îngrijirea pacienţilor. Și deși se află în primele linii ale îngrijirilor medicale, uneori asistenţii medicali nu se bucură de recunoașterea și respectul cuvenite.
Cadrul a fost creat pentru a asigura că educaţia lucrătorilor din domeniul Sănătăţii înseamnă că aceștia pot răspunde nevoilor populaţiei pe care o deservesc.
Pe lângă specialitatea principală, dobândirea competenţelor medicale/studii complementare (în nomenclatura curentă) permite transpunerea abilităţilor în practica medicală legală și menţionarea lor pe „Certificatul de Membru” al Colegiului Medicilor, alături de specialitatea principală.
Recent, în Monitorul Oficial au fost publicate deciziile CMDR referitoare la competenţele medicilor dentişti de diferite grade sau specialităţi. Le prezintă, din acest număr, dl Alexandru Neagu, la rubrica Update legislativ.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe