Japonia folosește un chatbot cu interfața unui personaj animat pentru a informa cetățenii sceptici despre campania de vaccinare împotriva COVID-19.
Un câine din rasa Shiba Inu, care este personajul animat, cunoscut sub numele de Corowa Kun – de la cuvintele japoneze pentru „coronavirus” și „vaccin” – poartă un halat alb, iar aplicația oferă răspunsuri automate la întrebări medicale, scrie Reuters.
Încrederea în vaccinuri este printre cele mai scăzute din lume în Japonia, potrivit unui studiu realizat de revista medicală Lancet.
Doar jumătate din populație vrea să facă vaccinul anti-COVID, arată un sondaj realizat de compania naționala de radiodifuziune, descoperit luna trecută.
Campania de vaccinare este văzută ca fiind vitală pentru pregătirile pentru Jocurile Olimpice, care vor avea loc în mai puțin de 200 de zile, după ce au fost amânate în 2020, odată cu răspândirea noului coronavirus.
Guvernul urmează să aprobe vaccinul împotriva COVID-19 dezvoltat de Pfizer Inc în acest weekend și să înceapă campania de vaccinare, acordând prioritate lucrătorilor din prima linie din domeniul sănătății.
În timp ce mișcarea anti-vaccin din Statele Unite este relativ nouă și este determinată, în mare parte, de temerile de autism, reticența privind vaccinul în Japonia provine din preocupări de siguranță, de zeci de ani.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, săptămânalul profesional, social și cultural al medicilor și asistenților din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe