Newsflash
Industria farmaceutică

Campanie națională despre pericolul meningitei meningococice

de Dorina Novac - iul. 23 2020
Campanie națională despre pericolul meningitei meningococice

Pfizer alături de Tuio lansează o campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice.

La inițiativa Pfizer România, agenția Tuio a conturat o primă campanie națională, care prezintă în mod concret pericolul și implicațiile meningitei meningococice, pentru adolescenți și tinerii adulți.

campanie meningita
Sursă imagine: unsplash.com

 

„Sub mesajul «Meningita se poate ascunde în lucrurile care îți plac. #AtâtEdeUșor», campania evidențiază principalele modalități de transmitere a bacteriei N. meningitidis, învață tinerii să se protejeze și să recunoască primele simptome, dar îi și îndrumă către părinți și medici de familie, pentru mai multe informații corecte”, se arată într-un comunicat de presă.

Spotul campaniei a fost lansat la data de 15 iunie 2020.

Potrivit informațiilor oferite de companie, 10% din populația generală este purtătoare asimptomatică a bacteriei ce provoacă meningita meningococică și acest procent poate ajunge până la 25% în rândul adolescenților 1. Cazurile în care boala se declanșează pot duce la deces în doar 24 de ore 3 .

„În România, din 73 de îmbolnăviri în 2018, 16 au fost fatale 2 . Iar cei care supraviețuiesc rămân în general cu sechele fizice și emoționale pentru restul vieții. Prin urmare, lansarea unei inițiative de informare și educare este necesară și complet justificată”, transmite sursa citată.

Hashtag-ul campaniei #AtâtEdeUșor se referă la ușurința transmiterii bolii, dar și la cât de simplu este să previi, dacă știi la ce să fii atent.

„Mi-ar plăcea să știu că după această primă inițiativă de informare și educare, adolescenții care se simt super-oameni, așa cum ne-am simțit cu toții la vârsta aceea, se vor gândi măcar o secundă la ce pot pierde printr-un gest aparent inofensiv. Informarea corectă chiar îi poate salva și sper ca această nouă conversație să fie continuată chiar de ei”, a declarat Viorela Turcu, Deputy Creative Director.

Pentru această componentă din campanie, reprezentanții Pfizer au ales să colaboreze cu cele mai ascultate voci din social media: Dorian Popa, Vlad Munteanu și fratele său Cristian Munteanu, Iuliana Beregoi și Cristina.

Campania națională Pfizer se desfășoară în perioada 15 iunie - 30 august 2020, în București, Constanța, Iași, Timișoara, Cluj și Ploiești, și beneficiază de implicarea voluntară a unui număr mare de medici de familie - o parte importantă în conversația despre riscuri și soluții.

Aceștia vor oferi lămuriri și detalii tinerilor și părinților, fie prin intermediul materialelor informative (broșura campaniei), fie prin discuții deschise, față în față.

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe