Autentificare

Dacă ești abonat medichub.ro, autentificarea se face cu adresa de E-mail și parola pe care le utilizezi pentru a intra în platformă.
Abonează-te la „Viața medicală” ca să ai acces la întreg conținutul săptămânalului adresat profesioniștilor din Sănătate!
#DinRecunostinta

Căutare:

Căutare:

Acasă  »  Evenimente  »  Diverse

Campanie de strângere de fonduri pentru 200 de copii din familii vulnerabile

Viața Medicală
Dorina Novac vineri, 22 mai 2020, ora 17:28

Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria lansează o campanie online de strângere de fonduri pentru educaţia a 200 de copii din familii vulnerabile.

Potrivit unui comunicat de presă al fundației, provocarea se va lansa dumincă, 24 mai, la ora 10:00, atunci când ar fi trebuit să aibă loc cea de-a IV-a ediţie a evenimentului sportiv caritabil Marea Tzopăială, anulat în contextul restricţiilor impuse de pandemia de COVID-19.

micatopaiala

Astfel, prin această campanie se urmăreşte strângerea a 24.000 de euro din 12.000 de SMS-uri trimise de către participanţi.

„Şcoala s-a oprit şi sunt copii pentru care continuarea educaţiei în mediul online nu poate fi o opţiune, fiindcă nu au nici măcar un telefon cu butoane sau curent electric acasă. Copiii din centrele noastre educaţionale (Băneasa şi Clinceni) au nevoie să fie susţinuţi să treacă cu bine peste vară, să recupereze lecţiile pierdute şi să fie pregătiţi pentru, sperăm noi, o reîntoarcere la şcoala reală din septembrie. Ceea ce ne dorim, de fapt, este să-i susţinem în continuare pe aceşti copii să creadă mai departe în visele lor!”, a declarat Cristiana Mateoiu, director executiv al Fundaţiei.

Ideea acestei provocări se învârte în jurul numărului 24, atunci când ar fi trebuit să aibă loc evenimentul „Marea Tzopăială”, dar şi a sumei necesare pentru a-i ajuta pe copii să îşi continue educaţia (24.000 de euro).

Potrivit sursei citate, participanții vor realiza o scurtă filmare cu o activitate sportivă cu 24 de repetări şi o vor posta pe canalele lor de social media împreună cu hashtag-ul #24micatzopaiala, nu înainte de a dona 2 euro/lunar prin SMS la 8844 cu cuvântul VISE.

Aceștia pot alerga 2,4 km sau 24 km, pot face 24 sărituri cu coarda sau orice altceva preferă sau pot pur şi simplu să facă un gif sau boomerang în timp ce sar cât mai sus.

Pentru succesul campaniei de strângere de fonduri este important ca cei care acceptă provocarea să dea mai departe leapşa către trei prieteni, pentru ca aceştia să facă acelaşi lucru şi pentru a dona către cauza fundaţiei.

Idei de provocări sportive legate de numărul 24 sau 2.4 pot fi găsite pe website-ul fundaţiei, pe paginile de Facebook, Instagram şi TikTok, dar şi urmărind hashtag-ul #24micatzopaiala, unde se vor regăsi şi video-uri cu provocări realizate de vedete şi persoane publice care au intrat deja în joc.

Provocarea începe duminică, la ora 10.00, pe pagina de Facebook a Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria.

Etichete: Marea Tzopăială campanie online vise #24micatzopaiala

Abonează-te la Viața Medicală

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața medicală”, săptămânalul profesional, social și cultural al medicilor și asistenților din România!
Avem două tipuri de abonamente anuale:
• Tipărit + digital – 200 de lei
• Digital – 129 lei

Prețul include TVA și taxele poștale de expediere a ziarului.
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
• Colegiul Medicilor Dentiști din România – 5 ore de EMC
• Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
• OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
• OAMGMAMR – 5 ore de EMC