resep masakan indonesia

recept pojok game jual obral berita bola delicious recipe resep masakan indonesia resep masakan indonesia Adi Sucipto News and Entertainment

MedicHub

Tipareste pagina Trimite prin email Trimite prin Yahoo Messenger

Dr. IORDACHE Nicolae-Iordache

Publicitate
 
Articole in legatura
Nu exista articole in legatura.

Articole scrise de IORDACHE Nicolae-Iordache

Despre greșeli, cu demnitate și optimism

Numarul 46 (1503) | 16 Noiembrie 2018
În primăvară am fost implicat într-un proiect. Urma să ajut la formarea unei echipe de profesioniști care avea să deservească o megafarmacie, un concept ce se dorea inovator în peisajul retailului farmaceutic local. Am recrutat aproximativ 25 de oameni, aleși cumva pe sprânceană, mânaţi și ei de ideea de a fi părtași la ceva nou (...)

|

România–Mexic, 0–2 (autogol!)

Numarul 45 (1502) | 9 Noiembrie 2018
Am vorbit deunăzi cu un student la medicină despre practica de vara trecută. A fost plecat peste mări și ţări, iar acum avea să-mi spună întreaga poveste. Există un program care încurajează schimburi de studenţi între ţări, în vederea efectuării stagiului practic de vară. A cunoscut câţiva studenţi mexicani anul trecut în (...)

|

Copilul de la Sanador

Numarul 43 (1500) | 26 Octombrie 2018
În mod nedrept, ar fi fost irelevant de unde este copilul dacă ar fi trăit, așa cum oricine s-ar fi așteptat. Pentru că era normal. Chiar și cu acest deznodământ tragic, dacă cei de la Sanador (poate nu doar PR-ul, dar și directorii sau proprietarii) ar fi ieșit în faţă și și-ar fi cerut iertare familiei pe care, fără voia lor, (...)

|

Împotriva pacientului mulțumit: net promoter score

Numarul 41 (1498) | 19 Octombrie 2018
    La un congres de uro-ginecologie, cu ceva ani în urmă, o doctoriță din urbea natală mi-a pus o întrebare: cum se face că pacientul mulțumit nu vorbește medicul de bine, iar cel nemulțumit umple târgul de vorbe care mai de care?     La vremea respectivă am dat un răspuns de genul: chiar așa! Pentru (...)

|

Odă pacientului mulțumit

Numarul 41 (1498) | 12 Octombrie 2018
    Am pus participanților la programele de training pentru medici sau personalului din spitale (în majoritatea lor private) următoarea întrebare: cum ați dori să plece (sau să se externeze) pacientul din clinica unde lucrați? Aproape invariabil, pentru mai mult de jumătate din participanți, răspunsul a avut de-a face cu (...)

|

Dacă ai de-a face cu pacienții, citește asta!

Numarul 39 (1496) | 28 Septembrie 2018
    „Noi, doctorii, credem că suntem atât de importanți, a spus el, dar adevărul este că, în orice afecțiune, o treime din pacienți merg mai bine, o treime mai rău și o treime sunt staționari – și tot ce reușim să facem este să mutăm oamenii dintr-o grupă în alta (medicul era internist, n.n.). Apoi a lăsat (...)

|

Hai să vorbim despre moarte

Numarul 38 (1495) | 21 Septembrie 2018
Din perspectiva pacientului Este grav, dar cât de grav este? Care este scenariul cel mai bun și care este cel mai prost? Ce este la mijloc? Care sunt probabilitățile? Cum știm către ce ne îndreptăm? Care ar fi semnele care arată că situația se îmbunătățește sau că pierdem teren? Care sunt obiectivele curente ale (...)

|

Tu pentru ce militezi?

Numarul 36 (1493) | 7 Septembrie 2018
    „Important: nu folosiți căștile în timp ce vă deplasați pe stradă! S-au înmulțit cazurile de tineri loviți de mijloace de transport în timp ce trec strada cu căștile în urechi, ascultând muzică. Pur și simplu se rup complet de realitate și nu mai aud nimic în jur. Avem și acum un tânăr în stare gravă (...)

|

Cum și când s-a inversat schimbarea în medicină? Și de ce?

Numarul 35 (1492) | 31 August 2018
    Au fost vremuri când oamenii primeau clorură de mercur împotriva febrei galbene și arsenic în terapia sifilisului. Sau când oamenii își puneau ventuze pe spate pentru a scăpa de răceală și febră. Mai rău decât atât, a fost o vreme când se practica lobotomia pentru tratarea anumitor boli de natură psihiatrică. (...)

|

Apărând medicina de vraci

Numarul 33 (1490) | 17 August 2018
    Săptămâna trecută eram prin satul copilăriei, cu treburi legate de o tabără pentru copiii locului. Aud un megafon ambulant care spune că a doua zi ar urma să „analizeze organismul”, gratuit, oricui s-ar prezenta la școala din sat. Sau că le-ar da mai apoi tratament pe bază de plante. Am luat foc imediat și am (...)

|

Consultația ta și dialogul experților

Numarul 31 (1488) | 3 August 2018
Respectul pentru branșa medicală. În ultima perioadă, pe lângă suferințele provocate de aspectele financiare și de subfinanțare, a celor generate de un sistem de sănătate greoi, birocratic, insuficient și neconectat la nevoile societății, majoritatea medicilor reclamă lipsa de recunoaștere din partea pacienților. În topul (...)

|

Fanaticii serviciilor în sănătate

Numarul 29 (1486) | 20 Iulie 2018
    Dacă ești foarte serios despre oferirea unei experiențe memorabile pacienților din spitalul pentru care lucrezi, iată ce cred că ar fi o bună idee de început: citește Service Fanatics – How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way, a lui James Merlino. Este povestea pe care clinica menționată (...)

|

Domnule profesor, atunci când ții o prezentare...

Numarul 28 (1485) | 13 Iulie 2018
    Vorbește despre ceva ce te pasionează, despre ceva care chiar iubești din ceea ce faci! Trebuie să existe așa ceva. Asta îți va da forță de atracție. Vorbește pentru oamenii care te ascultă mai întâi de toate și mai apoi despre tine sau despre cei care te-au plătit. Vorbește ca să schimbi ceva. Poate lumea. Fie (...)

|

Messi, Ronaldo și performanța echipelor

Numarul 27 (1484) | 6 Iulie 2018
    Între primele echipe care au părăsit la începutul fazelor eliminatorii Campionatul Mondial de fotbal în desfășurare au fost cele în care performează cei mai buni doi jucători din lume: Argentina și Portugalia. Cu ei în teren: Leo Messi și Cristiano Ronaldo. Cum a fost asta posibil? Ei bine, este complicat. Dar o (...)

|

Asistentele și infirmierele pot fi motiv de mândrie pentru spitale

Numarul 26 (1483) | 29 Iunie 2018
    Majoritatea spitalelor private își promovează avantajele competitive în trei moduri: fie se fălesc cu (o parte dintre) medicii lor, fie cu o parte dintre achizițiile tehnologice, fie cu vreo anume intervenție sau metodă pe care numai acolo o poți găsi. Mă refer în special la spitalele private, pentru că cele publice (...)

|

Tu ce cultivi: autoritate sau legitimitate?

Numarul 25 (1482) | 22 Iunie 2018
    Vrei să fii temut pentru răul pe care l-ai putea face sau să fii apreciat pentru ceea ce ești? Ai o misiune îndreptată spre binele tău personal sau spre binele celor din jurul tău (colegi, studenți, rezidenți, pacienți). Are misiunea ta profesională de-a face cu cei puțini sau cu cei mulți? Fii sincer, scrie-o (...)

|

Cât de etică este prescripția de placebo în scop terapeutic?

Numarul 22 (1479) | 1 Iunie 2018
    În cadrul unui training am fost întrebat de un medic participant ce părere am despre prescrierea unui produs despre care medicul este convins că nu are un mecanism demonstrat de acțiune și nici rezultate clinice demonstrate, dar care ar putea activa un mecanism de acțiune de tip placebo: pacientul crede că tratamentul va (...)

|

Cine suflă în pânzele pacienților?

Numarul 21 (1478) | 25 Mai 2018
    Tocmai vin de la un eveniment organizat în parcul din apropierea locuinței mele pentru cei care doresc să li se măsoare tensiunea și să fie îndrumați în privința prevenției bolilor cardiovasculare. Corturi albe, ceva animație, gimnastică, muzică live (și bună), tricouri, baloane, cântare pentru greutate, (...)

|

„Dacă aveți răbdare, îl veți vedea!”

Numarul 20 (1477) | 18 Mai 2018
    Faptele: Săptămâna trecută, în fața secției de neonatologie a unei importante maternități din București, doi adulți au întrebat o doamnă în uniformă când ar putea să vadă un copil. Au primit un răspuns sec, răspicat, din mers și fără pic de empatie: „Dacă aveți răbdare, îl veți vedea”. Aceștia (...)

|

O practică de implementat

Numarul 19 (1476) | 11 Mai 2018
    Cum ar fi dacă asistentele de pe secția unde lucrezi ar merge la fiecare oră la patul pacienților și i-ar întreba: „Aveți nevoie la baie?”, „Vă doare ceva?”, „Doriți să vă schimbați poziția?”, „Vreți să vă aduc ceva mai aproape, la îndemână?”, „De ce altceva aveți nevoie?” Firește, aici (...)

|

Du-te la pagina: 12345| inainte »

 
Viaţa Medicală