resep masakan indonesia

recept pojok game jual obral berita bola delicious recipe resep masakan indonesia resep masakan indonesia Adi Sucipto News and Entertainment

MedicHub

Tipareste pagina Trimite prin email Trimite prin Yahoo Messenger

Dr. IORDACHE Nicolae-Iordache

Publicitate
 
Articole in legatura
Nu exista articole in legatura.

Articole scrise de IORDACHE Nicolae-Iordache

Fanaticii serviciilor în sănătate

Numarul 29 (1486) | 20 Iulie 2018
    Dacă ești foarte serios despre oferirea unei experiențe memorabile pacienților din spitalul pentru care lucrezi, iată ce cred că ar fi o bună idee de început: citește Service Fanatics – How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way, a lui James Merlino. Este povestea pe care clinica menționată (...)

|

Domnule profesor, atunci când ții o prezentare...

Numarul 28 (1485) | 13 Iulie 2018
    Vorbește despre ceva ce te pasionează, despre ceva care chiar iubești din ceea ce faci! Trebuie să existe așa ceva. Asta îți va da forță de atracție. Vorbește pentru oamenii care te ascultă mai întâi de toate și mai apoi despre tine sau despre cei care te-au plătit. Vorbește ca să schimbi ceva. Poate lumea. Fie (...)

|

Messi, Ronaldo și performanța echipelor

Numarul 27 (1484) | 6 Iulie 2018
    Între primele echipe care au părăsit la începutul fazelor eliminatorii Campionatul Mondial de fotbal în desfășurare au fost cele în care performează cei mai buni doi jucători din lume: Argentina și Portugalia. Cu ei în teren: Leo Messi și Cristiano Ronaldo. Cum a fost asta posibil? Ei bine, este complicat. Dar o (...)

|

Asistentele și infirmierele pot fi motiv de mândrie pentru spitale

Numarul 26 (1483) | 29 Iunie 2018
    Majoritatea spitalelor private își promovează avantajele competitive în trei moduri: fie se fălesc cu (o parte dintre) medicii lor, fie cu o parte dintre achizițiile tehnologice, fie cu vreo anume intervenție sau metodă pe care numai acolo o poți găsi. Mă refer în special la spitalele private, pentru că cele publice (...)

|

Tu ce cultivi: autoritate sau legitimitate?

Numarul 25 (1482) | 22 Iunie 2018
    Vrei să fii temut pentru răul pe care l-ai putea face sau să fii apreciat pentru ceea ce ești? Ai o misiune îndreptată spre binele tău personal sau spre binele celor din jurul tău (colegi, studenți, rezidenți, pacienți). Are misiunea ta profesională de-a face cu cei puțini sau cu cei mulți? Fii sincer, scrie-o (...)

|

Cât de etică este prescripția de placebo în scop terapeutic?

Numarul 22 (1479) | 1 Iunie 2018
    În cadrul unui training am fost întrebat de un medic participant ce părere am despre prescrierea unui produs despre care medicul este convins că nu are un mecanism demonstrat de acțiune și nici rezultate clinice demonstrate, dar care ar putea activa un mecanism de acțiune de tip placebo: pacientul crede că tratamentul va (...)

|

Cine suflă în pânzele pacienților?

Numarul 21 (1478) | 25 Mai 2018
    Tocmai vin de la un eveniment organizat în parcul din apropierea locuinței mele pentru cei care doresc să li se măsoare tensiunea și să fie îndrumați în privința prevenției bolilor cardiovasculare. Corturi albe, ceva animație, gimnastică, muzică live (și bună), tricouri, baloane, cântare pentru greutate, (...)

|

„Dacă aveți răbdare, îl veți vedea!”

Numarul 20 (1477) | 18 Mai 2018
    Faptele: Săptămâna trecută, în fața secției de neonatologie a unei importante maternități din București, doi adulți au întrebat o doamnă în uniformă când ar putea să vadă un copil. Au primit un răspuns sec, răspicat, din mers și fără pic de empatie: „Dacă aveți răbdare, îl veți vedea”. Aceștia (...)

|

O practică de implementat

Numarul 19 (1476) | 11 Mai 2018
    Cum ar fi dacă asistentele de pe secția unde lucrezi ar merge la fiecare oră la patul pacienților și i-ar întreba: „Aveți nevoie la baie?”, „Vă doare ceva?”, „Doriți să vă schimbați poziția?”, „Vreți să vă aduc ceva mai aproape, la îndemână?”, „De ce altceva aveți nevoie?” Firește, aici (...)

|

Da și nu în comunicarea cu pacientul

Numarul 18 (1475) | 4 Mai 2018
Prezintă-te! Spune-i pacientului și familiei lui cine este persoana responsabilă de îngrijirea lui. Adresează-te pacientului cu „domnule” sau „doamnă” și folosește-i numele dacă îl cunoști. Fă vizitele împreună cu asistentele și discută planul de tratament. Asigură-te că atât pacientul, cât și familia înțeleg (...)

|

Evenimente necurriculare

Numarul 17 (1474) | 27 Aprilie 2018
    Studentul la medicină (căci despre el este vorba) se implică în organizarea de evenimente necurriculare pentru întreaga comunitate. Necurriculare?! Da. Cu noi examene bătând la ușă, de ce l-ar interesa pe studentul la medicină cum să fie mai întâi om, înainte de a fi medic, sau rezecția tumorilor ghidată de (...)

|

Sarcasm: pro și contra

Numarul 16 (1473) | 20 Aprilie 2018
Pacientul: Domnule doctor, am venit și la dumneavoastră. Să știți că am mai fost la trei doctori, inclusiv la București, și, vă spun sincer, toți au fost niște proști. Doctorul: Și acum ai venit să îl cunoști pe al patrulea prost, nu-i așa? (Întâmplare reală povestită de un medic)       Dacă ai făcut (...)

|

Scrisoare deschisă adresată miniștrilor sănătății

Numarul 14 (1471) | 6 Aprilie 2018
    „Roger Fisher a fost un profesor de drept la Universitatea Harvard care a sugerat, în 1981, că ar trebui ca cifrurile nucleare ale Americii să fie implantate în inima unui voluntar. Dacă președintele voia să apese pe marele buton roșu și să omoare sute de mii de oameni nevinovați, atunci ar fi trebuit ca mai întâi (...)

|

All we can do is sit and wait

Numarul 13 (1470) | 30 Martie 2018
    Titlul sună ca o melodie destul de populară. Dar nu la cântecul respectiv mă refer aici. Merg cu fiica mea la policlinică la Spitalul „Grigore Alexandrescu”, pentru o investigație relativ simplă la ortopedie; acum nu o durea nimic. Intru și este multă înghesuială. Înghesuială da, agitație nu. Chiar dacă sunt (...)

|

Două reacții pripite

Numarul 12 (1469) | 23 Martie 2018
    Recent, un medic și-a găsit sfârșitul mult prea timpuriu într-una dintre gărzile pe care le făcea în spitalul bucureștean unde lucra. Au fost multiple reacții publice despre acest eveniment prin care un om, care a salvat poate sute de vieți, nu și-a găsit, la rându-i, salvatorul atunci când avea mai mult nevoie de (...)

|

Mărturiile pacientului misterios

Numarul 10 (1467) | 9 Martie 2018
Ar fi putut să mă întrebe ceva neutru la început, care să mă facă să mă simt băgat în seamă, mai întâi ca om și apoi ca pacient. Dar nu a făcut-o. Ar fi putut să îmi comunice diagnosticul și să mi-l explice. Dar nu a făcut-o. De fapt, ceea ce s-a întâmplat a fost că asistenta mi-a spus că, la prețul intervenției (...)

|

Cultura organizației tale

Numarul 9 (1466) | 2 Martie 2018
1. Valorile organizației din care faci parte sunt bine integrate în toate deciziile care se iau; 2. La muncă vă (mai și) distrați; 3. Există un sistem pus la punct care demonstrează că îți pasă (și) de viețile personale ale angajaților companiei unde lucrezi; 4. Sunt angajați oamenii potriviți, nu doar pricepuți; 5. (...)

|

Cel mai performant spital

Numarul 8 (1465) | 23 Februarie 2018
Două întrebări: În ce excelează spitalul unde lucrezi? De unde știi asta? Mi-ar plăcea să știu: – Care este maternitatea unde au loc cele mai multe nașteri naturale? – Unde este cea mai bună rată de supraviețuire a copiilor născuți prematur? – Care maternitate oferă contextul celei mai bune legături între mamă și (...)

|

Ce poți realiza cu un simplu apel telefonic

Numarul 7 (1464) | 16 Februarie 2018
Imaginează-ți! Tatăl tău tocmai s-a externat dintr-o secție chirurgicală a unui spital. A suferit o intervenție, chiar dacă nu complicată, cu destulă încărcătură emoțională pentru el. Este acasă, ți-ai dori să fii și tu alături de el, dar nu poți, pentru că ești la muncă. Din când în când, mai sună să te întrebe de (...)

|

Diferența dintre satisfacția și experiența pacientului

Numarul 4 (1461) | 26 Ianuarie 2018
     De ce sunt medicii atât de porniți împotriva ideii de a explora nivelul de satisfacție al pacienților? Se tem că va veni cineva care să le indice prețios să gâdile pe la cornițe orice pacient, indiferent dacă îi place sau nu sau dacă, în concepția medicului, acesta merită sau nu. Nu pledez pentru (...)

|

Du-te la pagina: 1234| inainte »

 
Viaţa Medicală