resep masakan indonesia

recept pojok game jual obral berita bola delicious recipe resep masakan indonesia resep masakan indonesia Adi Sucipto News and Entertainment

MedicHub

| | Tipareste pagina Trimite prin email Trimite prin Yahoo Messenger

(P) Pastila de biotehnologie by Amgen: Descoperirea medicamentelor biologice

25 Martie 2016
(P) Pastila de biotehnologie by Amgen: Descoperirea medicamentelor biologice
    O etapă importantă în procesul complex de descoperire, dezvoltare și producere a terapiilor biologice constă în clarificarea cauzei bolii pentru care este destinat tratamentul. Pentru a înțelege ceea ce este necesar în administrarea tratamentelor biologice, cercetătorii folosesc instrumente care îi ajută să afle originile moleculare ale bolii și să identifice diferențele esențiale dintre celulele sănătoase și cele bolnave.
    Prin stabilirea deficiențelor moleculare din spatele unei boli, se pot identifica cele mai bune ținte terapeutice pentru medicamentele noi. Țintele terapeutice sunt molecule di
Publicitate
n organism asupra cărora este conceput să acționeze un tratament.
   Conform estimărilor oamenilor de știință, există aproximativ 8.000 de ținte terapeutice, care ar putea asigura baza pentru noi medicamente. În timp ce unele ținte sunt prezente în exces pe parcursul bolii, altele sunt deficitare sau absente, astfel că, după caz, medicamentele sunt concepute fie să blocheze, fie să potențeze activitatea țintelor.
    Instrumente folosite pentru studiul bolilor:
     • Culturile celulare – prin cultivarea celulelor bolnave și a celor sănătoase, se studiază diferențele în ceea ce privește procesele celulare și expresia proteică.
     • Studiile multispecii – funcțiile multor gene umane se pot găsi și la alte specii, ce pot fi descoperite prin studierea unor gene paralele din alte organisme.
     • Bioinformatica – ajută la organizarea datelor biologice pentru a crea o imagine mai clară asupra activității celulelor normale și bolnave.
     • Biomarkerii – substanțe folosite pentru măsurarea unei funcții biologice, identificarea unui proces patalogic sau determinarea răspunsurilor la un tratament. Pot fi folosite pentru diagnostic, prognostic sau ghidarea terapiei.
    • Proteomica – prin studiul activității proteinelor dintr-o celulă, un țesut sau un organism, se pot observa modificări în activitatea proteinelor, ce scot la iveală procesul patologic și impactul medicamentelor studiate.

RO-NP-BBA-0316-126546

Articole in legatura
Nu exista articole in legatura.
Autori in legatura
Nu exista articole in legatura.

Galerii foto in legatura
Nu exista galerie asociata acestui articol.
Fisiere la download
Nu exista fisiere disponibile pentru download.

Viaţa Medicală